;)

Dzisiaj krótko i na temat, coś prostego, brak weny na coś ciekawszego ;D




20 komentarzy:

  1. ale to fajne! wygląda jakby się świeciło :D super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pazurki :) masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Even it's a simple design, I love it because the flowers' lines look very clean and defined! :)
    Perfect for this summer!

    See you!
    Amanda
    http://somethingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę zawsze ładnych paznokci, ja mam z tym problem, zapomnę albo też z lenistwa o nie tak wspaniale nie dbam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek, bardzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pazurki :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam kiedyś zrobić coś podobnego, ale rozmazywały mi się kontury :< Jak Ci się udało?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są! ;)



    Zapraszam częściej, będzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post: I like this manicure so much!!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Last day to win a Yosi Samra pair of shoes

    OdpowiedzUsuń
  10. masz talent!te nie zachwycily mnie tak jak dmuchawce-sa identyczne do tych,ktore znalazlam keidys na inspiracjach!!

    ksztalcisz sie jakos?czy poprostu wrodzony talent?^^
    buziaki
    obserwuje oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzorek jest bardzo prosty, więc pewnie spotkasz go jeszcze nie raz ;)

      A nigdzie się nie kształcę, po prostu ćwiczę ;)

      Usuń
  11. zazdroszczę cierpliwości, bo mi nidy ręcznie malowane wzorki nie wychodzą ..:P

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...