2 miesiące, kolekcja lakierów ;)

Nawet nie zauważyłam kiedy minął kolejny miesiąc! Tym sposobem jestem z wami już 2 miesiące.  
Z tej okazji postanowiłam pokazać wam pewną część moich lakierów. 
Niestety na resztę zabrakło mi baterii w aparacie. Wrr! 
Ale jak naładuję i znajdę chwilę czasu na pewno to uzupełnię ;) 
Wbrew pozorom nie jest tego, aż tak długo. 
Ale postanowiłam pokazać na czym pracuję ;)

Golden Rose:



Oriflame:






Wibo:


Inglot:

 Eveline:

Selene: 

Simple Beauty:

Edit:

 Lovely i Golden Rose:


Bell:

 Cosmo:
 Miss sporty, wibo i Lovely:

Paggy Sage, Rimmel, Safari:

Pierre Rene:

Versari, Art i Bell:

Golden Rose, Simple Beauty:

 Bell, Joko, Oriflame:

Verona, Eveline, Oriflame:

 Ufff... Miało być markami poukładane, ale trochę mi nie wyszło....;/ No ale jest zrobione!
A już niedługo post ,,krok po kroku" :)

17 komentarzy:

  1. Masz całkiem spory wybór:) podobają mi się kolory lakierów z golden rose. Miałam kiedyś taki fiolecik z Eveline i był jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten fiolet jest zdecydowanie ulubieńcem mojej mamy ;)

      Usuń
  2. świetna kolekcja :) mamy kilka takich samych lakierów :) najbardziej lubię te Inglota oraz Golden Rose( szkoda tylko, że kilku warstw potrzeba)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety Golden Rose trzeba nakładać 2-3 warstwy ;/

      Usuń
  3. Oo matko pobilas mnie! Mam kilka takich samych jak Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a myślałam, że ja mam dużo lakierów...!

    pozdrawiam:)
    http://msabhati.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    Ile dużo... Bardzo dużo...
    Umarłam. Zginęłam marnie.

    Dobra, a tak na serio... Cholernie dużo ;P
    Ja się przyznam mam 2 lakiery do paznokci, ale nie ważne.

    Czekam na następną notkę. Może kupię sobie wtedy lakier i zrobię to co ty ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely Blog. Please visit also mine and tell me what you think <3 Dziekkuje :)
    I am half polish <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz tych lakierów :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za szybką odpowiedź :) Lakier naprawdę fantasztyczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbyś mogła to napisz mi jeszcze który to odcień bo znalazłam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam numerka, zmazał się i nie widać ;/ Takie delikatny pudrowy róż, jak będziesz w sklepie na pewno poznasz, że to ten ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...