Małpki ;)

Dzisiaj takie tam małpki. 
A to dopiero początek tego tygodnia -.-
;)




24 komentarze:

  1. bardzo fajne :) świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne ! chyba wypróbuję ; >
    xoxo
    sooscandalous.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mega słodkie ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jeny! na lekcjach nic bym nie robiła tylko wpatrywała się w te urocze małpki :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze małpki. Prezentują się całkiem nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no teraz to mnie powaliłaś! :D Ty musisz cudownie rysować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozory mylą, na paznokciu tak, ale na papierze to jak kura pazurem ;)

      Usuń
  7. wow, fantastycznie wyszło !
    Pozdrawiam i zapraszam do wspolnej obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie słodziutkie paznokcie, ja także nieraz robię coś na swoich. Ale ostatnio jakoś nie mam czasu :( zapraszam Cię na mojego bloga i do wzięcia udziału w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hahahha jakie piekne :D ale jak pomyślałam, że ja bym miała takie zrobić na swoich to widzę plamę i nic więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super - zabawne sa takie malpeczki:)))) ja nie mam takich zdolnosci:)))) pozdrawiam fajne inspiracje:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog
    genialne pazurki
    świetne posty
    zapraszam do mnie a tam rozdanie i dla obserwatorów już nie długo konkursik ze wspaniałymi nagrodami :)
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem twoja fanka!! genialne sa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne :) Aż się uśmiechnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o, te pazurki mi się podobają. :) / http://renesansowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...