Turkusowo-kolorowo ;)

I jak minęły Święta i Halloween?
Jeżeli o mnie chodzi to Halloween nie obchodzę, a Święta minęły szybko i z deszczem.
Ale wszystko da się przeżyć ;D

W tym czasie towarzyszyły mi turkusowo-kolorowe pazurki z dość popularnym ostatnio motywem.
Jak wam się podoba? :)

P.S. Już niedługo zbliża się pół-rocznica mojego bloga!
Z tej okazji postanowiłam uchylić wam w ten dzień odrobinę prywaty, a więc zadawajcie pytania! :)
Jest ze mną was już prawie 100! Serdecznie za to dziękuję! :) :**






Bransoletka na zdjęciach pochodzi z:
wygrałam ją w konkursie na blogu u świetnej dziewczyny:

58 komentarzy:

  1. Świetne ^^
    Dużo czasu ci zajęły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samo malowanie nie, ale wymyślić coś innego na każdy paznokieć trochę trwało ;)

      Usuń
  2. Efekt końcowy jest genialny. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę dziewczyno, masz talent ! + aztecki wzór to coś co ostatnio zwraca moją uwagę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, świetne. Ja muszę coś skombinować na swoje bo mi już schodzi lakier ;(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty masz wyobraźnię i talent do tego :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne ; ) Masz niesamowite pomysły i ogromny talent < 3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :)
    Zapraszam do udziału w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie ten wzorek wygląda!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wzory! Podziwiam talent :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny masz blog wiesz? Na pewno będę tu częściej zaglądać :D .PS. OBSERWUJEMY ? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaa, uwielbiam takie etniczne wzorki i dużo kolorów! Jest taki zawód jak projektantka paznokciowa? Nie ważne. Powinnaś nią zostać. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma ;/ Ale jakby był to chętnie bym takim kimś została ;D

      Usuń
  13. Widzę to na swoich pazurkach, koniecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba wskazujący palec u lewej ręki. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie wzory!! Wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne pazurki! Też bym tak chciała umieć :)
    Oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Do profesjonalizmu jeszcze mi daleko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło mi w takim razie :) Z jakiego miasta jesteś tak w ogóle??

    OdpowiedzUsuń
  19. rany ! są świetne ;) jak uda mi się zapuścić to może spróbuję ale wątpię, żeby mi wyszły takie ładne jak Tobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne :D
    Ale bym chciała potrafić takie cudeńka robić :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieknie ci to wyszło masz naprawdę talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetne pazurki!! <3
    bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuje ;)

    Ciekawe indiańskie paznokietki ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie śliczne! *-* Podziwiam tych którzy tak ładnie malują paznokcie kiedy mi zwykłe pomalowanie kolorem czasem nie wychodzi xD

    OdpowiedzUsuń
  25. O mamo! Już wiem, że pokocham Twojego bloga - uwielbiam lakiery, a kolory paznokci mogłabym zmieniać codziennie.
    Świetne!

    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie na blogu :)

    Aaaaale superaśne pazurki! Jeju jak ja bym chciała umieć malować takie cuda na paznokciach. A tak to nieraz mam problemy z pomalowaniem normalnie na jeden kolor hehe Zawsze muszę gdzieś o coś później zaczepić i rozmazać lakier- masakra ;p
    Pozdrawiam serdecznie!
    -Angelika
    ___________________
    mojaszafa-mylittleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne wzorki jeszcze takich nigdzie nie widziałam:) podobają mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście lubię mieć pomalowane paznokcie na jeden kolor, ale ten wzór jest zachwycający!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  29. istne cudo! napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, świetne! A ile roboty O.O
    Zapraszam do mnie, zostałaś wyróżniona:) http://rainbow-nails.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-boots.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...