Venita ;)

Dzisiaj post nie o zdobieniu, ale o lakierach.
Ostatnio miałam wielką przyjemność otrzymać od firmy Venita do testowania gromadkę 12 pięknych lakierów! :)
Link do sklepu internetowego:  VENITA
Dzisiaj postanowiłam wam powiedzieć coś więcej na ich temat. 
A niedługo zdobienia z dokładniejszą recenzją z nimi w roli głównej ;)


Ta Pierwsza piątka to lakiery do zdobień. Posiadają cieńszą końcówkę, co ułatwia wykonywanie wzorków.Lakiery mają dobrą konsystencję i intensywny kolor, dzięki czemu wystarczy delikatne pociągnięcie pędzelkiem.  Świetna rzecz dla każdego kto z normalnym pędzelkiem słabo sobie radzi ;)
Do tych lakierów nie mam żadnych zastrzeżeń ;) 
 
 Ta czwórka to lakiery z normalnym pędzelkiem. Początkowo mają dość rzadką konsystencję, co normuje się z czasem. Minusem tych lakierów jest to, że potrzebne 3 warstwy by uzyskać zadowalający kolor, co zwiększa czas suszenia. Ale wynagradza to kolorystyka, która akurat mi bardzo odpowiada :)


Trójca moich ulubieńców z tej paczki! Kolory ich są zdecydowanie intensywniejsze niż tych w okrągłych buteleczkach, co pozwala na mniejszą ilość warstw.

 


Tutaj macie cały komplecik! :)

Jeżeli chodzi o trwałość lakiery utrzymują się na paznokciach raczej normalną ilość dni. Nie odpryskują zbyt szybko, ale też nie pobijają rekordów trwałości. Zapach lakierów raczej taki jak każdych.
Kolorystyka ciekawa. Konsystencja i intensywność dobra. :)
A więc ogólnie oceniam lakiery na ocenę bardzo dobrą z małym minusikiem ;)

W najbliższym czasie pojawią się kolejno zdobienia z tymi lakierami w roli główne, zapraszam ;)
Moja opinia jest szczera i nie ma nic wspólnego z tym, że dostałam je w ramach współpracy :)
Szkoda, że taka współpraca jest raczej jednorazowa ;(

LAKIEROWNICZKA NA FACEBOOKU

25 komentarzy:

  1. jakie ładne kolory, sporo ich masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolory, gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo zdobniczych. ja mam za dużo 'zwykłych' . na 130 przestałam liczyć;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ta liczba to ok. 80-90 ;) Ale wolę mieć mnie za to zmieniam je baaardzo często ;)

      Usuń
  4. wow amazing nails colors!!

    www.tomelessismore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj wszystkie z chęcią bym od Ciebie zabrała:D Piękne kolory:) Najbardziej wpadł mi w oko róż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę 'kolekcji' *.* ;P
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the pink one :)
    Kisses, Den.

    http://thebsheep.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na rozdanie! http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/mikoajkowy-konkurs-z-shape.html
    Do wygarania kosmetyki z USA o wartości 160zł

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny komplecik! Czekam więc na kolejne zdobienia Kochana!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne lakiery, ciekawe co z nimi wykombinujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ładne kolory ;o Super blog ;)

    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo!

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog ^^ i śliczne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory są swietne! chętnie zobaczę zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ci dobrze! ja jeszcze nie spotkałam w sklepie lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...