Zielono ;)

Dzisiaj prezentuję skromny wzorek z jednym z lakierów firmy  VENITA
Zapraszam do polubienia: LAKIEROWNICZKA NA FACEBOOKU ;)

Zdobienie jest proste ;D Jak widzicie nie na moich pazurkach tylko mojej mamy ;)
Co o tym sądzicie? :)




Blog który dzisiaj wam polecę:
Nad jej urodą zachwycam się za każdym razem kiedy tam wchodzę ;D

P.S. Jeżeli ktoś z was poleca gdzieś mojego bloga lub wstawia go na swoim blogu, to proszę abyście mnie o tym poinformowali, na pewno się odwdzięczę i chętnie zajrzę ;)

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie to wygląda, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie by się nie chciało robić rozet, a mi się nie chce malować paznokci. Może inaczej, nie mam cierpliwości i zdolności by sobie tak pomalować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne niesamowite paznokcie ! ja na imprezę mam zamiar pomalować paznokcie na `burgund` :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek jest świetny , bardzo starannie wykonany !
    Dziękujemy za komentarz i pozdrawiamy , Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  5. o, też tak kiedyś ozdabiałam paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie sliczne paznokcie *.* Tez bym chciała takie miec. :>
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt:) genialnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się prezentują takie paznokietki :)

    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne pazurki.;*
    wpadnij do mnie jeśli mozesz.:) jestem nowa.;*

    OdpowiedzUsuń
  10. super! i dla mnie wygląda na bardzo skomplikowany, ale ja ogólnie nie mam talentu do takiego zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym umieć tak malować paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pewnie sama bym tak nie zrobiła, ale wg mnie miałaś lepsze projekty:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten motyw :P Nawet kiedyś pokazywałam paznokcie wykonane w tym stylu, ale paseczki robiłam z boku :)
    Ooooo, i dziękuję, że mnie poleciłaś. :****

    OdpowiedzUsuń
  14. No masz racje, wszystko przede mna, chociaz ja jestem leniuchem i nigdy chyba nie będzie mi się chcialo bawić w takie ozdabianie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne :) Masz po prostu rękę do takich wzorków bo nie każdemu takie uda sie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też odwiedzam ten blog :)
    a wzorki bardzo ładne widać że się namęczyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne, obserwujemy?

    http://mydarstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cute metallic golden nails!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...