Mikołajkowo - czyli inaczej ;D

Dzisiaj Mikołajki, więc chcę wam życzyć wszystkiego co naj, naj, najlepsze!
Spełnienia wszystkich marzeń!
Podziękować wam, że jesteście ze mną już tak długo i dajecie mi tyle motywacji i ciepłych słów!
DZIĘKUJĘ!! :)

(możecie też zrobić to po prawej stronie bloga ;)

Żeby was nie zanudzić, dziś coś zupełnie innego!
Wielu z was pytało mnie o mój makijaż! O to czy wszystko musi być wykonane perfekcyjnie!
Prosiliście, więc jest! Mój makijaż!
Codziennego nie komentuje, bo go zwyczajnie nie ma ;D
Ale ten jest na specjalne okazje i święta ;D 








 
Chyba nie jest, aż tak źle?
Jak na moje 5 cieni i 1 tusz? :D
P.S. Kreskę robię może z 5 raz w mym życiu, więc się nie dziwcie :D

27 komentarzy:

  1. Ja tam się na makijażu kompletnie nie znam i nie chcę się wymądrzać, ale wydaje mi się, że mogłoby troszkę lepiej wyglądać jakbyś troszkę więcej powieki malowała, wyżej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już nie dla mnie, ten i tak był dla mnie zbyt wyaźny, a gdzie tu więcej ;d

      Usuń
  2. Za nic w świecie nie zrobiłabym tak idealnie prostej kreski.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! W życiu nie uda mi się zrobić takiej kreski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, geeenialne ;))

    Zapraszam do sb ;3

    www.casprzet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kreska i tak nigdy nie wcyhodzi, Twoja moim zdaniem jest idealnie prosta :D
    I w ogole, ładny makijaz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy makijaż bardziej mi się podoba,jednak mogłaś bardziej pogrubić kreske :))

    OdpowiedzUsuń
  7. no podoba mi sie, ale ja nie uzywam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio nonstop maluję się tak samo. kiedyś kolory zmieniałam chociaż a teraz ciągle beż na powiekę+kreska...;d nawet delikatnego smooky eye nie robię...lenistwo chyba;d ten pierwszy idealny na wigilię, a ten drugi ma fajny odcień różu!

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż wspaniały a kreska doskonała :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy makijaż bardziej mi się podoba niż drugi (może dlatego,że trochę za słaby) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten drugi bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak równych kresek dawno nie widziałam kochana,podziwiam cię!:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka cieniutka kreseczka! slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. 5 raz w życiu? Świetnie Ci to wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci to wyszło , taka idealna prosta kreska wow ! :)
    Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne !
    Mi takie oko nigdy by nie wyszło :(
    No, ale ci wyszło rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...