Sylwester! :)

Już dziś ostatni dzień tego roku!
Myślę, że to najlepszy czas żeby podziękować wam wszystkim za ten wspólnie spędzony czas!
Mam nadzieję, że uda nam się razem przetrwać kolejny rok, a może nawet kilka lat! ;)
Życzę wam, żeby wszystkie wasze noworoczne postanowienia zostały wypełnione, 
a nowy rok jeszcze lepszy od tego! :)

Dzisiaj chcę także podziękować Justynie, za cudowny nagłówek który widnieje na tym blogu! Była to baaardzo miłą niespodzianką! :** :)

Dziękuję róznież Kadikowi, za inspiracje jakie mi przesłała, na pewno pojawią się wkrótce jakieś wzorki z tych inspiracji! :) :*

Mam dla was kilka zdjęć, z stylizacji nie tylko sylwestrowych. Żadne z nich nie są na moich paznokciach i są robione typowo pod wymagania klientek ;)

Na małych paznokciach najlepiej  prezentuje się coś skromnego:



Wzorek, który przypadł do gustu nie jednej osobie, dlatego jest w 2 wydaniach :





 

I wydanie specialne! Zobaczcie, nawet mężczyźni radzą sobie z malowaniem paznokci :D
Spójrzcie na to pobłażliwie, głupoty to się nas trzymają ;D



19 komentarzy:

  1. śliczne paznokietkki :)


    Życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku i oby sylwester się udal ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudowne delikatne te pierwsze :)
    udanego sylwestra !
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no ostatnie paznokcie najlepiej wyszły! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Wystrzałowego Sylwestra!
    Ja spędzam go w domu, więc mam skromie pomalowane na cielisty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi wzorek po prostu świetny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, jakie świetne paznokcie! myślę, że te szare najbardziej przypadły mi do gustu, świetnie wyglądają. :)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko czekałam na sylwestrowe wydanie. Nie zawiodłam się. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycam się tym nagłówkiem!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli chodzi o ten wzorek to mi najbardziej przypadł na szarym lakierze ♥ Nagłówek masz piękny ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuuu ten wzorek w wersji z szarym jest boski! <3 Ha ha super, brawa za poczucie humoru! :-* Pozdrawiam i szczęśliwego nowego! :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...