Różyczki ;)

Powoli wchodzę w trans walentynkowych, czerwonych i słodkich zdobień. :)
Do 14 lutego jeszcze dużo czasu, ale chce pokazać wam kilka propozycji, zapewne większość z was będzie chciała w tym dniu wyglądać jak najlepiej dla swojego ukochanego! :)

Dzisiaj zacznę po prostu od czegoś delikatnego.
Skromne różyczki na jasnym tle, świetne dla krótszych paznokci :)






Ostatnie zdjęcia z moimi długimi pazurkami! Następnym razem ich bardzo skrócona wersja ;/

Głosowanie! treść: G00299 (00 to zera) na numer:  7122
Dzięki wam awansowałam już o ponad 50 miejsc! :)

Delikatne ;)

Skromne zdobienia zawsze miały wielu adoratorów.
Dużo osób uważa, że szaleństwa są dla nieznających życia nastolatków.
Mimo, że często uważamy inaczej i tak skromne zawsze rzuca na nas swoje uroki.
Tak było i w tym przypadku.
French połączony z czernią, to pewna klasyka.
Tak jak czerwone paznokcie czy czerń z srebrem.

FACEBOOK :) KLIK!







P.S. Przypominam o głosowaniu:
 treść: G00299  (00 to zera) na numer: 7122
Za każdy oddany głos wielkie serduszko dla was! :*:)

Zielone :)

Ostatni dzień mej wolności  i wielki powrót do szkoły! O nieee.....!
Macie coś na koniec (a dla niektórych początek) ferii, żeby nie było nudno! :D
Zrobić zdjęcie to było wyzwanie, tak się błyszczały, że ciężko było to jakoś ogarnąć, ale się udało! :D

Polub mnie na facebooku: Klik! :)


Pamiętacie o głosowaniu na bloga roku?

treść: G00299 na numer: 7122 (00 to jest zero :))

Pomożecie? :)

( Więcej informacji w poście poniżej)







Blog roku ;)

Od dziś trwa głosowanie na blog roku ;)
Jeżeli chcecie oddać głos na mój blog wystarczy wysłać sms :

o treści G00299 

Na numer 7122

Koszt SMS to 1,23zł
Uwaga! W numerze bloga znak 0, to cyfra zero. Pamiętaj, także, aby nie wstawiać w sms spacji!

Głosowanie trwa do końca stycznie ;)
Fajnie gdyby ktoś z was mi pomógł :*:)


Kwiatuszki ;)

Ale to straszne! Ferie mi się kończą!!
A co jeszcze gorsza, długość moich paznokci została gigantycznie zmieniona! 
Złamałam 1 i resztę obcięłam na króciutkie! ;/ Ale dziwne uczucie....

Dzisiaj kolejna czerwień, ale w zupełnie innym wydaniu ;)





Dzisiaj urodziny Kadika!
Wszystkiego najlepszego kochana! :):*

Zeszyt ;)

Ach uwielbiam wstawać z myślą, że mam jeszcze tydzień wolnego! :)
Ale teraz coś dla tych którzy teraz patrzą w zeszyt i próbują się uczyć ;D
Czy wasze zeszyty też raczej wyglądają tak jak te moje paznokciowe? :D

 A teraz śmigam na łyżwy, trzymajcie się cieplutko, bo za oknem zimnooooo! :)






Czerwone ;)

Większość dorosłych kobiet, które mnie odwiedzają po prostu mówią rób co uważasz za słuszne.
Przyznam nie zawsze wiem na ile mogę sobie pozwolić i co by klientkę zadowoliło.
Jednak doskonale wiem, że zawsze doskonałym wyborem okazuje się czerwień.
Zdobienie zazwyczaj delikatne, proste i skromne.
Tak było i w tym przypadku. Klientka była zadowolona.
A wam się podoba? :)


P.S. Może ciężko uwierzyć ale to już mój 100 POST!
Dziękuję wam, że jesteście ze mną! :):***




Włochate ;D

Dzisiejsze paznokcie zdecydowanie są bardzo karnawałowe. Zapełnione blaskiem w tysiącach kolorów!
Niestety zdjęcia, jak to zdjęcia nie ukazują uroku tej błękitnej, włochatej powierzchni. ;/

A jak wam się podobają?







Skosy :)

Proste formy często w codziennym życiu najlepiej zdają rezultat.
Ich wykonanie nie zajmuje nam dużo czasu, a dłonie prezentują sie bardziej elegancko.
Dlatego dziś mam dla was paznokcie na dloniach mojej mamy, właśnie w takiej prostym stylu ;)

Chciałabym także wam podziękować, właśnie na moim plogu pojawił się 150 obserwator, 
a ten post jest już numerem 96! :)
Dziękuję każdemu czytelnikowi, bo robię to dla was! :*:)







Kolorowe ;)

Dzisiaj mam dla was paznokcie, które zawróciły w mojej głowie ;D
Nie są trudne w wykonaniu, ale na mnie robią wrażenie ;)
Mam nadzieję, że wam też się spodobaj :D

U was też wszystko dookoła pokrył biały puch?
Uwielbiam taki widok z okna ;)









Prosto ;)

Dzisiaj paznokcie takie prościutkie. Na pewno każda z was bez problemów sama je wykona ;)
A na następny post szykuję coś baaardzo kolorowego ;)

Już jutro piątek! Zaczyna się weekend i jak dla mnie ferie!
A co u was słychać nowego? :)






Dmuchawce ;)

Za oknem sypie śnieg, aż świata nie widać. 
Kocham taką pogodę, ale gdy siedzę w domu i obserwuję ją z okna. ;D
Dla każdego, kto nie lubi takiej pogody mam dziś paznokcie w zupełnie innym stylu: dmuchawce ;)

W przyszłym roku piszę maturę.
Postanowiłam trochę poszperać w internecie i poszukać jakiś studii.
Tylko się wkurzyłam i nic nie znalazłam, sama nie wiem czego szukać. ;/
Teraz chodzę do liceum na profil politeczniczny, od dłuższego czasu interesuje mnie architektura, wzornictwo, albo coś związanego z projektowaniem ubioru.
Może wy mi coś polecicie?
Do jakich uczelni wy uczęszczacie? :)

Podoba się? Polub mnie na facebooku: KLIK! :)




Jak się podobają? :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...