Karnawał ;)

Dzisiaj paznokcie z Sylwestra mojej mamy ;)
Jak wam się podobają? :)







22 komentarze:

  1. ślicznie, prosto ale zarazem przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jest ten miętowy frencz z piórkiem w nagłówku. To też Twoja robota? Nie widziałam go wcześniej w żadnym poście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też moje wykonanie :) Link: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2012/10/piorka.html

      Usuń
  3. piękne...za każdym razem podziwiam Twój talent...super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Mama ma bardzo ładne paznokcie!
    mani jest świetny- bardzo precyzyjny :)
    wzorek jest dla mnie elegancki i dynamiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne paznokietki ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne:) proste i z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo jakie super!
    wzorek genialny ;))

    dziękuję bardzo i Tobie również tego życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, Twoja mama ma piękne dłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne, fajne :)
    zapraszam na konkurs u mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie bardzo za kolorem tła ale w ogole fantastyczny efekt <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...