Serc ciąg dalszy :)

Jak pewnie doskonale widzicie tematyka walentynkowa kwitnie na moim blogu.
Dziś kolejny maniciure w tym klimacie.
Sama tego ,,święta" nie obchodzę, dla mnie to zwykły dzień w roku.
Uważam, że ukochaną osobę powinno się zaskakiwać i udowadniać jej to każdego dnia, a nie raz do roku.
Ale pewnie większość zakochanych w ten dzień świętuje, więc może wam to się przydać :)

Serduszka na różowym tle są czerwone i srebrne.
W rzeczywistość wyglądało to ciekawie, tutaj nie bardzo ;/
Czerwień znika pod odbiciem i jej nie widać.
Ale trudno, myślę że wasza wyobraźnia sobie z tym poradzi :) :*

Zobaczcie co nowego na facebooku: KLIK! :)





20 komentarzy:

  1. Ja mam naprawdę bujną wyobraźnię więc domyślam się jak genialny musi być efekt w rzeczywistości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... urocze *.*
    Jestem tego samego zdania i drażni mnie zalewanie wszystkichwokół gadżetami i pierdołami związanymi z walentynkami. I jeszcze te wszystkie słodkopierdzące parki -.-'

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie :) co to za kolor bazowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oriflame nr 20784 (jest na zdjęciach w zakładce lakiery) :)

      Usuń
  4. Hi dear, just found your blog.. If u would like we can follow each other and visit my blog!

    See you soon!!

    Big Kisses!

    www.lipschic.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie się mienią! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne;) podobaja mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Yyy genialne *o*

    A tak to bardzo podoba mi sie Twoj blog, moze zaobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne paznokcie, wspaniały kolor:) miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  9. Są zajefajne, piękne, śliczne, urocze wszystko można by było o nich powiedzieć same dobre rzeczy WALENTYNKOWY KLIMAT JEST SUPER uwielbiam ciebie i twój blog ty zawsze masz super paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ci wyszło, muszę też takie sobie zrobić :>

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne paznokcie ;))

    zapraszam do wzajemnej obserwacji oraz polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...