Serducha :)

Ach, mam weekend! Chociaż te 2 wolne dni zawsze mijają za szybko!
Po prostu uwielbiam jak każdy nauczyciel w szkole myśli, że uczymy się tylko jego przedmiotu i nie potrzebujemy czasu na nic innego. Jeszcze na siłę zmuszają nas do rzeczy, do których nie powinni nikogo zmuszać, ale to przecież nauczyciele i to oni mają zawsze rację!

Paznokcie w wersji krótkiej, jak wspominałam wcześniej.
Z jednej strony bardzo mi szkoda, że są takie krótkie, przyzwyczaiłam się do tamtych.
Z drugiej strony wzmocniły się przez to podcięcie i wiem, że większość z was ma krótkie pazurki,
więc moje zdobienia teraz będą wykonalne dla większości z was :)







23 komentarze:

  1. Te serducha to jakby od miary:) świetny pomysł, gdyby nie, to, ze mi się ręka trzesie to bym sobie może takie na walentynki zrobiła:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne
    Nie umiem malować wzorków na paznokciach -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, zostałaś nominowana do Liebster Aword, więcej info na moim blogu. Zapraszam! :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się się podobają <3

    BUZIAKI
    Sylvia :****

    OdpowiedzUsuń
  5. :) superpomysł z tymi paseczkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. wersja krótka, ale bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :D W sam raz na nadchodzące walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. aż się walentynkowo zrobiło :P ja takich ładnych serduszek nawet długopisem na kartce nie potrafię narysować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne <3 jak dla mnie najlepsze ze wszystkich dotychczasowych, a wszystkie były świetne !

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, kojarzy mi się z takimi serduchami rysowanymi w zeszytach jeszcze w gimnazjum ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Walentynkowo już się robi :) Piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nauczyciele tak mają, ich przedmioty są najważniejsze
    słodkie są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O,ale cudowne! :) Wiem,że dawno mnie nie było i zamierzam to odpracować. Moje postanowienie noworoczne to regularnie dodawać nowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne paznokcie.:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie jeśli miałabyś ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam sie za ta szczegółowość <3 ja mam zamiar je jeszcze doprowadzić donie żółtego blondu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serducha na czasie, ciekawy motyw. Ja to niestety mam dwie lewe ręce do zdobień:(

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jakie urocze ! chyba sama takie zrobie !

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo w moim stylu!!! przesliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł piękny! podobają mi się takie paznokcie ;d sama bym z chęcią takie chciała mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne jak zawsze!
    krótkie? ja teraz mam jeszcze krótsze :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...