Wielkanoc w nowym stylu ;)

Dzisiaj mam dla was post w zupełnie innym stylu niż robię to zwykle.
Często piszecie, żebym zrobiła coś ,,krok po kroku".
Z braku czasu przeważnie maluję paznokcie bardzo szybko i nie mam czasu na pstrykanie fotek.
Jednak teraz znalazłam chwilkę i powstało coś świątecznego ;)
Mam nadzieję, że wam się spodoba. Zapraszam do oglądania ;)

Do czego dążymy:

Zmywamy ostatnie paznokcie. Jeżeli chodzi o zmywacze raczej nie mam specialnych ulubieńców. 
Aktualnie Simple beuty z aloesem spełnia się bardzo dobrze. ;)

Następnym etapem jest piłowanie i polerowanie. 
Tutaj trzeba uważać, żeby nie spolerować zbyt  grubej części płytki ;)

Kolejny etap: odżywianie!
Jestem zwolenniczką używania odżywki jako bazy za każdym razem jak maluje paznokcie.
Trzeba jednak pamiętać o zmianie tego preparatu co jakiś czas, ponieważ po dłuższym stosowaniu traci swoje wartości.











Szykujemy to co będzie nam potrzebne,
jestem zwolenniczką posiadania wszystkiego blisko siebie, gdy pracuję ;)
I zaczynam, na pierwszy rzut: kciuk! :)  


 
Kolejny palec serdeczny. W tym zdobieniu zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu! ;)
















No to nadchodzi wskazujący: kurczaczek! ;D


Mała owieczka:





No i ostatni. Wiadomo nie mogło zabraknąć bazich kotków! :)

Zawsze na koniec całość pokrywam lakierem bezbarwnym dla połysku i trwałości.


 Dla niecierpliwych: kropelka płynu szybkoschnącego i do suszareczki!
Jednak co do szybkoschnących kropelek uważać, bardzo tłuste więc robią plamy! 
Nie użyam tego przy każdorazowym malowaniu, jednak jak komuś się śpieszy to przydatna rzecz :)


Na sam koniec kremujemy! :)


No imamy efekt końcowy! :)
 Wczoraj nie zdążyłam, więc za malowanie drugiej ręki zaraz się zabieram :d

Mam nadzieję, że wam się spodobało.
Trochę czasu mi to zajęło, ale sama jestem zadowolona z efektów! :)

Spodobało Ci się? Polub mnie na facebooku: KLIK! :)

40 komentarzy:

  1. przepiekne :) takie cudna na paznokciach ..... marzenie :) lubie takie posty Krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze masz cudowną pytkę paznokcia, a po drugie zazdroszczę takiego talentu, bo gdybym ja się za to zabrała to nie powstało by nic konstruktywnego, prócz namazianych ciapek ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się ;) tematyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jjejejejku jakie piękne <3 . !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne wielkanocne pazurrrry : )

    OdpowiedzUsuń
  6. jak słodko:) zajączek i owieczka najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no genialna jesteś! Na każdą okazję potrafisz zrobić pazurki :) Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko :O podziwiam Cię, na serio

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no zając jest rewelacyjny!! Nie mogę się na niego napatrzeć :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne! Owieczka jest boska :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poprostu oszalałam! Masz przepiekne paznokcie! One wyglądaja cudownie pomalowane tylko bezbarwnym! Wow a wzorki to poprostu mistrzostwo świata! Każdy jeden jest fantastyczny ale bazie i przede wszystkim króliczek/zajączek powalaja! Piekne,piękne,piekne nie potrafie tego wyrazić ale jak je zobaczyłam to uśmiechałam sie chyba przez 5min do komputera ! są CUDOWNE! ;))))))


    Pozdr. Pola ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/wait-for-thegood-days.html



    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :) Królik wyszedł genialnie

    OdpowiedzUsuń
  13. really nice :)
    Kisses, Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Napewno o tym napiszę :) więc zapraszm

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym nie dała rady, jesteś zdolniachą!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no naprawdę fajnie wyszło i na pewno dziewczyny skorzystają. ja kiedyś często robiłam dziwne wzorki, ale teraz brak czasu nie pozwala mi nawet na pomalowanie jednolitym kolorem:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękności, a zajączek najlepszy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. masz Ty zdrowie do tych szczegółów <3 wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądają, z chęcią bym sama wypróbowała zająca, ale chyba jestem aż na tyle zdolna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. no po prostu niesamowicie to robisz! cuda wychodzą :)) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. idealne na święta:)
    ściskam i życzę Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę jedni malowali jajeczka a inni robili pisanki na paznokciach - słodko!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj. Mam pytanie co do suszarki. Gdzie ją kupiłaś, za ile, rzeczywiście pomaga w schnięciu lakieru ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją kiedyś w Jysku za jakieś 30 zł ;) Nie używam jej zbyt często, wiadomo że suszenie samo w sobie musi trochę trwać, ale uważam że susarka na pewno je przyśpiesza ;)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie. ;)

      Usuń
    3. Nie ma za co, w razie jakiś pytań, pisz śmiało :)

      Usuń
  24. Spoko tylko dlaczego kurczak ma cztery nóżki? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie wiem ;D Przez tyle lat nikt tego nie zauważył, łącznie ze mną ;D

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...