Wielkanoc! ;)

Na początku pragnę życzyć wam wszystkiego co najlepsze! Uśmiechów na twarzy! ;)
LEPSZEJ POGODY i prawdziwej WIOSNY!
Mokrego dyngusa może lepiej nie... Jest już dość mokro ;D

Każda z nas zapewne spodziewała się zupełnie innych świąt.
Bez śniegu, mrozu i braku słońca.
No ale już nic nie poradzimy, możemy jedynie swoim uśmiechem trochę załagodzić tą pogodę! ;)

Świąteczne przygotowania idą pełną parą. Ja już prawie skończyłam, a wam jak idzie? :)
Jajka pomalowałam tym, co mi najbliższe ;D
Jak wam się podoba taka ozdoba? :)





 




13 komentarzy:

  1. Super Ci te jajca wyszły :) Ja się nigdy w to nie lubiłam bawić, bo nigdy mi nie chciałby wyjsc ładne:(
    Wesołych Świąt !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

  3. No to życzę Tobie również Wesolych Świąt! :)
    Niestety link mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Te paznokcie z poprzedniego postu były fantastyczne! Jestem oczarowana;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi również link nie działa ;((
    a chętnie bym zobaczyła zdjęcia, bo uwielbiam jak malujesz paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jest po świętach ale wzajemnie :P Objadłam się i nie malowałam jajek bo nie miałam okazji a szkoda ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ! ! ! !
    spóźnione życzenia świąteczne :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołych spóźnionych świąt :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...