Coś o mnie ;)

Zbliża się już rok, od kiedy prowadzę bloga.

Doszłam do wniosku, że fajnie by było powiedzieć coś więcej o mnie, a więc zaczynam ;)


* To, że moją pasją są paznokcie, doskonale wiece, nie da się tego ukryć.
Jednak oprócz tego w moim sercu ważną rolę zajmuje muzyka.
Nie jestem profesjonalistką, ale pośpiewać i pograć uwielbiam! ;)
A przecież ważne jest to, żeby robić to co się lubi ;)



* Kolejnym faktem, w który może ciężko uwierzyć, jest to, że bardzo lubię matematykę.
Na ogół spotykam się z opinią, że nie da się jej zrozumieć.
Jednak mi nigdy nie sprawiała kłopotów, wręcz przeciwnie! ;)

* Co ja jeszcze lubię? Wieczorne spacery z słuchawkami!
Gdy jest ciemno i pusto na ulicach.
Zawsze wtedy można sobie wszystko przemyśleć w spokoju. 
Wtedy nic nie istnieje, problemy na chwile uciekają! ;)

 


* Uwielbiam konie! No piękne stworzenia! ;)
* Zdecydowanie kolor niebieski i brązy przeważają w mojej szafie! ;)
*Rolki, to jest to, szczególnie wiosną! :)

To chyba na tyle!
A ja postanowiłam na dobre przywitać WIOSNĘ! :)


Polub mnie na facebooku: KLIK! :)

 Jak wam się podobają tego typu wpisy?
Może macie do mnie jakieś pytania? :)

41 komentarzy:

  1. Oj tak, najważniejsze jest to, żeby robić to co się lubi :)
    Świetny ten paznokieć z nutkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę do tych pazurków masz talent:) i bardzo ładnie wyglądasz! a u mnie za niedługo będa dwa lata bloga ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. matma? o nieeee ;p super motyw z klawiszami ;)

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne paznokcie, ciekawa inspiracja muzyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym zestawie prezentujesz się wprost cudownie:)
    Bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ślicznie wyszłaś na pierwszym zdjęciu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam muzykę i nie wyobrażam sobie bez niej nawet jednego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te "muzyczne" paznokcie to coś idealnego dla mnie ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie ładne zdobienia nawiązujące do hobby! moje ulubione to pianino!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetny kolor spodni :)
    Ciekawe wzory na tych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny!
    świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. w przeciwieństie do Ciebie ja nie cierpię matmy:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz cudne spodnie! kolor jest świetny <3

    Pozdrawiam
    AeM

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spacerki wieczorne też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje:) Pazurki jak zawsze świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja wieczory równiez najczesciej spedzam z słuchawkami w uszach, najlepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja matematykę lubiłam, jakoś nigdy nie sprawiała mi trudności :) A i wszelkie niebieskości i brązy to zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne pazurki :D świetny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  20. some serious skills to make this nail art!! love the outfit too

    xx

    http://spoonfulofdiamonds.com
    http://www.facebook.com/SpoonfulOfDiamonds

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. Fajne pazurki i super spodnie ;-) Już jutro zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz:) i jakie piękne pazurki potrafisz stworzyć- życzę kolejnego roku blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialne paznokcie jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie jest cię trochę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna :) miło dowiedziec sie czegos o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale robisz fantastyczne te paznokcie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładna z Ciebie osóbka :) bez muzyki nie da się żyć, też bardzo lubię rolki :) ale matma nie przejdzie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne spodnie.
    Piękne wzorki :D.

    OdpowiedzUsuń
  29. też uwielbiam matematykę, a raczej uwielbiałam, bo teraz od 4 lat nie mam z nią styczności ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...