Czarne matowe ;)

Dzisiaj mam dla was paznokcie może w niezbyt wiosennym kolorze, ale takie mi pasowały do sukienki ;D
Ostatnio zaciekawiły mnie lakiery matowe i oczywiście postanowiłam je sprawdzić.
Nie mogłam zdecydować się na kolor, więc postawiłam na klasykę, czyli czerń ;)
Więcej na temat tego lakieru i kilku innych napiszę w najbliższym czasie 
(planuję notkę o nowościach na mojej lakierowej półeczce ;))
Dziś przedstawiam wam już efekty, które na zdjęciu nie są tak widoczne.
Całość jest w macie, końcówki z połyskiem ;)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)







27 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi świecącymi końcówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam lakiery matowe :) bardzo mi się podobało, jedyne co to zmyłabym resztki lakieru ze skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda połączenie matu z błyszczącymi końcówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam czarne paznokcie, ostatnio praktykuje czerwone, czarne albo bezowe. A powiedz mi, dostałaś w końcu ta nagrodę od FLEQ ????????????????

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, wyglądają obłędnie <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow pazurki wyszły super:) zwłaszcza dmuchawce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda na poznokciach ten czarny mat :)


    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne !!!:)


    Zapraszam do mnie :)


    E.

    OdpowiedzUsuń
  9. super! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jak pięknie dopracowane! Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  11. U kogoś podobają mi się matowe paznokcie, ale sama chyba nie zdecydowałabym się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyszły:)

    u mnie konkurs,zapraszam do udziału!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podobają bo ja czerń uwielbiam bez dwóch zdań:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. ;o nigdy nie miałam matowego lakieru, ale ten prezentuje się rewelacyjnie :O

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są ! te dmuchawce przepięknie wyglądają ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Matowa czerń wygląda idealnie, elegancko! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam matowe paznokcie, a te czarne wyglądają cudownie, jeszcze ten wzorek jaki śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale Ty masz talent cudowne są ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...