Jeansowe wydanie ;)

Kolejny lakier w kolorze fajnie pasującym do jeansu ;)
Niestety ja za tym lakierem nie przepadam, bardzo ciężko jest pomalować nim paznokcie tak,
aby nie było żadnych smug.
Malowałam paznokcie na szybko, więc chciałam wymyślić jakieś proste zdobienie.
Po chwili namysłu przypomniałam sobie o pieczątkach, których prawie wcale nie używałam.
Tak właśnie powstało to zdobienie ;)
Niebawem zobaczycie je również w innej kolorystyce, zobaczymy które bardziej wam się spodoba ;)

Więcej zdobień na facebooku: KLIK! :)








Ale mnie czekała w domu miła niespodzianka od: 45stopni klik! :)
Dziękuję kochana! :** A was wszystkich zapraszam na jej bloga :)

41 komentarzy:

  1. Ale mnie nastraszyłaś :P :* :* :*

    Fajnie Ci te paznokcie wyszły, taki lekki efekt :). Też nie przepadam za takimi lekierami bo nie potrafię ich obsługiwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiesz to ode mnie od dawna, ale przyznaję po raz kolejny - masz niezwykłą cierpliwośc, talent i pasję :) Świetny manicure. Wzięłaś udział w konkursie, ale przez moją gapowatośc zapomniałam napisac, by podac także swoje imię i email w komentarzu. Bardzo Cię przepraszam i zapraszam jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow pazurki faktycznie wyglądają jak jeansowe:) świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie te kolory do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten lakier, ale chyba wolałabym go w klasycznym wydaniu, bez żadnych napisów ;)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe wykonanie, choć nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w życiu bym nie wykonała takich napisów, w życiu! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny manicure :) jestem pod mega wrażeniem! Te dodatki, napis love i serduszka idealnie tutaj pasują. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. W sam raz dla mnie! Jestem fanką jeansu!! Pasowałby idealnie!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam Cię za cierpliwość do tworzenia takich misternych wzorkow...ja jej niestety nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne połączenie. Jesteś bardzo utalentowana. Zapraszam Cię do naszego projektu paznokciowego- jeśli masz ochotę weź w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale faajne, chyba muszę taki kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i super wyszło, te pieczątki to świetne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię takich kolorów lakierów, bo widać, że ciężko się nimi maluje (tak jak napisałaś), ale gratuluję Tobie, bo świetnie sobie poradziłaś z jego rozprowadzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebiście wyglądają! Sama spróbuje ;x

    www.polishtroublemakers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. serduszka wyszły świetnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają! Muszę sama spróbować... :D

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądają jednak ten niebieski nie podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj szkoda ze nie mam talentu w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne!uwielbiam takie pazurki są w 100% w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieczątki do paznokci? Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje. ;P Są super! Można je kupić w jakimś normalnym sklepie? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można je dostać w Rossmanie i nawet nie są drogie ;) W skład wchodzi stempelek, metal do ścierania i blaszka z wzorkami ;) Blaszki można później sobie dokupić, na jednej jest ok. 9 wzorów ;) Nie sugeruj się tym, że trzeba używać specjalnych lakierów, każdy się nadaje pod warunkiem, że jest dobrze kryjący :)
      Tutaj jest post także pieczątkowy: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2012/08/pieczatkowe.html :*;)

      Usuń
  22. Śliczne zdobienie i ciekawy kolor tego lakieru bazowego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I love this color of nail polish (very original and well made), I have to buy me a color like these as soon as possible and you have beautiful hands! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...