Kolorowo! :)

Zdecydowanie taka pogoda jest najlepsza! 
Mój pokój cały pachnie od ogromnych bukietów kwiatów z urodzin! ;D
Motywacje do działania mam, ale do szkoły wracać nie chcę!
Po tak długim wolnym, mam iść i siedzieć po 8 nudnych godzin w szkole? W takie słońce? ;/
No ale żyję świadomością, że jeszcze chwila i będą wakacje!

Na paznokciach już zaczynam motywy wakacyjne, kolory i odważne wzory, tego mi brakowało!
A wam jak się podoba? :)

Polub Lakierowniczkę na facebooku: KLIK! :)






Tak to jest mieć dwie prawie 4-letnie kuzynki, zawsze muszą mieć takie pazurki jak ja! :D



55 komentarzy:

  1. ten środkowy wzór jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak kolorowo i wiosennie :) Obserwujemy? Ja już :d

    OdpowiedzUsuń
  3. ile koloru! :) napawam nimi oczy! Przepiekne wzroy i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ciapate są genialne! Piękne <3 a inglot taki malinowy jaki ma numerek? Chyba go kupię, ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Great post, really nice colors!!
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne - bardzo letnie kolorki pałają optymizmem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są takie kolorowe paznokcie ale ja czuję się za staro na takie kolory choć jestem młoda heh
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Albo naucz chociażby. :c

      Usuń
    2. Z chęcią bym Ciebie nauczyła, ale tu chyba nie ma czego;) Wystarczy przysiąść i trochę się z tym pobawić, a z czasem pójdzie co raz lepiej :)

      Usuń
  9. śliczne są! mam prośbę, jeśli mogę :) mogłabyś wrzucać duże zdjęcia? tzn jak tworzysz posta to tam brać żeby były duże? wtedy bardziej je widać i lepiej się je ogląda, ale to jak chcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, żadne problem ;) Ale ogólnie jeżeli klikniesz na zdjęcie, to powinno Ci się pokazać w powiększonej formie ;)

      Usuń
  10. Wow prześlicznie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten żółty lakier z Golden Rose

    OdpowiedzUsuń
  12. o jeju, ależ się musiałaś namęczyć :D
    wyglądają super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ło! Środkowy palec lewej ręki jest najlepszy! Też taki chcę! Przyda się ładny, bo dość często go eksponuję. ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paznokcie jej.. rewelacyjne ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmm, jakie fajne letnie kolorki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow wow!:) Jakie kolorki!:) W sam raz na lato!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, szczególnie ten zrobiony z kropeczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cukierkowo (niskokalorczynie!)- bardzo pozytywnie! W sam raz na zły dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory! Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który znajdziesz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne wzorki musialas wlozyc w nie duzo pracy ;)

    zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow piękne paznokcie!
    Zapraszam również na moje fb;)
    pozdrawiam;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na pomalowanie paznokci :) Fajnie to wygląda ..

    Obserwuje, <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog :) zostanę tu na dłużej.

    A co do dzieci i ich paznokci to mój 2-letni siostrzeniec zawsze jak widzi że ja maluję paznokcie to podkłada swoje paluszki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. THX;)

    KOLORY<3

    follow>?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Wersja w kropeczki jest świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ale tęcza! idealnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Idealny wzór na taką pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog :)
    Obserwujemy?
    U nas konkurs : http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/2013/05/rozdanie.html#comment-form Zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne kolorki:)Fiolet jest mega!Też lubię lakiery Golden Rose,są taniutkie i mają fajną paletę kolorów,jest w czym wybierać:)Co do pazurków to widać że to Twoja pasja:)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zestawienie kolorów! Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak cukierkowo!
    Trzeba było wysłać któreś z tych zdjęć na konkurs Sony "Magia kolorów", czy coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...