Kwiatuszki! :)

Pogoda nas nie rozpieszcza, ciężko uwierzyć że to już koniec maja! ;/
Pazurki w kolorze żywym, ze znanym wam zdobieniem (bardzo przypadło do gustu mojej rodzinie).
Pewnie jeszcze nie raz się tutaj pojawi, ale zawsze w innej kolorystyce :)
Niestety na zdjęciach nie udało mi się uchwycić tego co było najfajniejsze w tym zdobieniu,
nie widać takiego dużego kontrastu między tymi kolorami ;/

Polub Lakierowniczke na facebooku: KLIK! :)

Lakier bazowy jest inny, ale należał on do mojej cioci i nie zdążyłam go sfotografować,
wiec pokazuje wam najbardziej zbliżony kolorek do tego jaki miałam w domu :)




Ile ja mam kosmetycznych nowości! :D
Dziękuję Darii z bloga: Customlookink: KLIK! :) 
Zapraszam na jej bloga <3

30 komentarzy:

  1. Paznokcie wyszły naprawdę świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł!Sama bym sobie tak ozdobiła paznokcie ale nie mam cierpliwości:(

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne, ale mi by się bardziej podobał biały wzorek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka była pomarańczowo-czarna, dlatego tak :)

      Usuń
  5. Piękne paznokcie! Jesteś bardzo zdolna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kwiatuszki! Też takie chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie urocze te kwiatki na pazurkach <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie :) skromne ale efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki :))
    Gratulacje :))
    Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga :))
    Pozdrawiamy z 3city :*
    XO XO XO XO XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  11. Robisz swietne zdjecia swoim szponkom :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. super efekt. piękne paznokcie. obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne wzorki:) i fajne ujęcia:)
    Pozdrawiam Obserwujemy? ( proszę odp u mnie).

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że masz jak to się mówi"pewną rękę"te kwiatuszki wyglądają jak naklejone :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi dear!! Thanks for stopping by, I really appreciate it, your opinion is so important!
    Beautiful pictures and its indeed an amazing post!!
    Come to see my blog at ;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...