No i minął 1 rok!

Ale tan czas zleciał!
Dokładnie tego dnia w zeszłym roku, niepewna swojego pomysłu założyłam tego bloga!
Nie wiedziałam, czy ktoś go będzie odwiedzał, czy zagoszczę w tej sferze dłużej niż miesiąc. I co?
Zostałam już rok i nigdzie nie zamierzam odchodzić!

Chciałam wam podziękować za to, że jesteście! <3 
Za każdą odwiedzającą osobę z osobna. I sama sobie życzę, żeby było was jeszcze więcej!! :**

Trochę statystyk:

Liczba wyświetleń: 14859
Obserwatorzy: 210
Liczba komentarzy: 3366
Ilość opublikowanych postów: 139

Teraz przechodzę do konkretów! 
Dziś chcę pokazać wam, jak i gdzie pracuję!

To jest mój paznokciowy świat! <3

 Najważniejsze! Tymi buteleczkami można wyczarować wszystko!

 Chociaż wiadomo! Każda kobieta kocha błyskotki! 







Ale o paznokcie również trzeba dbać!


 Żeby chodząc do sklepu, nie kupić lakieru, który już mam wykonałam sobie takie coś!
Jedni robią na kartkach inni na próbnikach, a ja na szkle!
Dlaczego? Bez problemu mogę sobie zmazać lakier, który już wyrzuciłam i w jego miejsce wmalować inny :)
Przyznam też, że jest to bardzo przydatna rzecz, gdy klientka chce zobaczyć jak wychodzi kolorek :)

 Pamiętacie moje dłuuugie pazurki? No to już możecie zapomnieć :D
Skróciłam je, przez co bardzo się wzmacniają, dlatego robię to systematycznie co jakiś czas ;)
Ale nie bójcie się, chwila moment i odrosną! :)

P.S. Mój blog dziś kończy 1 rok, a mi jutro strzeli już 18!
Nie wiem kiedy mi to zleciało, ale mam nadzieję,  że to będzie cudowny czas! :D

No i muszę się pochwalić, że jestem najszczęśliwsza na świecie! 
Jednak dziewczyna też może zdać prawko za 1 razem! :D


51 komentarzy:

  1. Co za piękny zestaw do ozdabiania paznokci ;-) Gratuluję pierwszego roczku bloga i życze dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki :) może zdać za pierwszym razem rzecz oczywista żeby tylko jeszcze jeździła tym samochodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja to na pewno będę sporo śmigać autkiem :)

      Usuń
    2. to bardzo dobrze, bo u mnie większość moich znajomych, ciotek, które zdały za pierwszym razem unikają samochodu jak ognia :D a ja niestety mogę pojeździć jedynie raz na jakiś miesiąc jak w końcu wracam do domu ;)

      Usuń
    3. U mnie zupełnie inaczej :D Ja na pewno będę jeździć bardzo dużo :)

      Usuń
  3. gratulacje zdania prawa jazdy i blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej jaki smakowity kącik <3 ! wszystkiego Naaaaaj dla bloga i Ciebie oczywiście też !

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje :)
    no i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka duża kolekcja ;) Gratuluję i życzę Ci wielu sukcesów w blogowaniu ! ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania okulary przeciwsłoneczne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA GRATULACJE:)TAK TRZYMAJ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż oczy się zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaaaaaaaaaakie super pracownia!!! XD W takim razie wszystkiego najlepszego dla bloga i Ciebie. XD

    OdpowiedzUsuń
  11. O jej ja też chcę tyle lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny masz kącik :) 100 lat :))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ale masz fajne miejsce pracy:)
    pogubiłabym się w tych wszystkich rzeczach..xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam znam każdy kącik lepiej niż własną kieszeń ;D

      Usuń
  14. Gratuluje zdania prawka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz dużo lakierów,i pięnych ozdóbek.Ja też jestem miłośniczką dbania o swoje i czyjeś pazurki

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę takiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! życzę żeby następny rok był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję :) śliczny zestaw kochanie :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje statystyk, doskonale wiem jak cieszą !

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog!
    Gratuluje zdania za pierwszym razem!:)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszamy częściej:)
    http://matkizonyisingielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga!:) i świetny pomysł z tym szkiełkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. graty:)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. podwójne najszczersze życzenia nieustającego rozwoju - kochana ty to masz arsenał <3

    OdpowiedzUsuń
  24. wielkie łał, jak patrzę na Twoją kolekcję :)

    zachęcam Cię do udziału w konkursie, gdzie możesz wygrać pudry Ben Nye

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo dobrze, że z nami jesteś i mam nadzieję, że pozostaniesz na długo

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu sekcesów! :) A tyle ozdób bym ci ukradła normalnie, ja mam tylko dwie karuzele z błyskotkami, trochę słoiczków... ;)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze podziwiam jak ktoś potrafi zmotać takie cuda na pazurach :) ja nie mam cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale wielka ta kolekcja! pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. też uwielbiam malować :) niestety moje paznokcie w ostatnim czasie są w bardzo opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham takie ozdoby! szkoda, że moja lewa ręka niezbyt nadaje się do ozdabiania prawej, haha ;)
    zapraszam Cię do mnie w wolnym czasie, buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow jakie królestwo!:),poza tym gratuluję kochana:*:**:

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze wszystkiego najlepszego z okazji podwójnych urodzin! Paznokciowy świat brzmi świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. czytam od dawna i będę czytać dalej twojego bloga, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi dear :) The photos you choose for your last post are so beautiful!!
    Need to say that your blog is a good inspiration :)
    Come to see my new post, ill delighted to know your opinion :)
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluję zdania prawo jazdy i okrągłego roczku na blogu ;)
    oby więcej takich rocznic ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. No to gratuluję! Mi w sierpniu mija dwa lata i też nie wiem kiedy to zleciało :)
    Wszystkiego Najlepszego z okazji 18-stych urodzin :* (troszkę spóźnione, ale szczere)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję zdanego prawka. Spełnienia marzeń na urodziny oraz długiego i owocnego prowadzenie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolorowe królestwo:)))
    Prawdziwa Pasjonatka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...