Pszczółki ;)

Wróciła dziś ta piękna, słoneczna pogoda!
W takich chwilach dostaję podwójnej mocy i wszystko idzie mi dwa razy szybciej.
Chociaż miałam kilka dni wolnego i tak jakoś nie było czasu na odpoczynek.
Uwielbiam ciągle mieć coś do robienia! ;)
W poniedziałek na 3 dni wracam do szkoły (piszę testy diagnostyczne, więc trzymajcie kciuki!),
a później mam wolne aż do 20 maja. Jak to pięknie brzmi! ;)

Co o zdobieniu?
Myślę, że dużo mówić nie trzeba, bo widać (mam nadzieję), że to pszczółki!
Takie kolory na wiosnę? Jak sądzicie? :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)









65 komentarzy:

  1. Pewnie, że widać pszczółki :) Urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie sie podobają, ale dodałabym gdzieniegdzie niebieską 'chmurkę' :P trzymam kciuki za testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, ale nie chciałam przedobrzyć, a żółty ma bardzo jaskrawy kolorek, więc nie każdy niebieski pasowałby w tym przypadku ;)

      Usuń
  3. ładne paznokcie, ale ja bym jeszcze zrobiła coś z tymi pszczółkami, np. pokolorowała przestrzenie pomiędzy paskami? nie wiem, ty pewnie wymyślisz coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam żeby wyszło za dużo, zawsze lepiej za mało :) Zresztą pszczółki są czarno-żółte to i takie pozostały ;)

      Usuń
  4. Jej . Świetnie wykonane ; 0 Sama bym tak nie potrafiła ; )
    zapraszam także do mnie na bloga : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    I także do dzisiejszego tinychatu : http://tinychat.pl/klauudik
    Dziękuję za przybycie ♥ . Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  5. masz talent dziewczyno. pazurki są genialne <3 <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba kolor,może sama zafunduję sobie takie paznokcie :)
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie. Masz talent do tego ;)
    W jakim mieście mieszkasz? ;>

    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to nie mam cierpliwości do takich rzeczy :) ale fajnie wyszło! Oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DZIĘKUJĘ;)

    MUSIAŁAŚ CHYBA TROCHĘ CZASU NA NIE POŚWIĘCIĆ CO;)?


    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Kojarzą mi się z Kubusiem Puchatkiem te pszczółki. ;)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo popieram Kubuś Puchatek :D Robiłam pszczółki, ale w wielu kolorach i wyszło mi okropnie.. Nie byłam zadowolona, a Twoje są urocze :)

      Usuń
  11. ale świetnie ci wyszło!super;)

    OdpowiedzUsuń
  12. oh dziękuję :D super pastelowy kolorek, a o ile paznokcie masz dłuższe w tym wpisie niż w poprzednim? tak urosły, czy coś skombinowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tamtym poście to były paznokcie mojej mamy :)

      Usuń
  13. te pszczółki są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing nailstyle! So cool:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny wzorek :D
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, ale fajne. Na początku myślałam, że to szczerzące się buźki :D a tu pszczółki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale słodkie :D ciekawe co by bylo gdybym na ustną maturę w takich przyszła ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pozytywne paznokietki <3 troche przypominaja mi kreskówke :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne paznokcie, bardzo profesjonalnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądają :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne te Twoje pszczółkowate paznokcie.serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale fajne paznokietki - pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie świetne :D
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, chciałabym robić takie pazurki! Ograniczam się póki co do prostych wzorków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę poćwiczysz i będziesz robić jeszcze lepsze! :)

      Usuń
  25. bahha wole nie ryzyzkować:p

    OdpowiedzUsuń
  26. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzeba przyznac, ze jestes zdolniacha!

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką chęcią, ale zapewne daleko mieszkasz :C

    OdpowiedzUsuń
  29. jakie śliczne żółte paznokcie <3 cudnie tu kochana u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne pszczółki :) Skojarzyły mi się trochę z Kubusiem Puchatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę pazurków, ja swoje obgryzam ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. też uwielbiam mieć coś do robienia :)
    świetny wzorek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...