Szare zdobienie + Efoxcity.com ;)

Zdobienie skromne, takie właśnie lubi moje ciocia i obowiązkowo w szarych kolorach. 
A wam jak się spodobało? :)






EFOXCITY.COM

Dzisiaj również chciałam wam przedstawić http://www.efoxcity.com/ . 
Kupowałyście kiedyś coś na ich stronie? Jeżeli nie, to zapraszam do odwiedzenia tej strony ;)
Efoxcity posiada ogromny wybór biżuterii, którą jak wiadomo lubi każda kobieta. 
Są delikatne i skromne dodatki, jak i te większe, zwracające na siebie uwagę. ;)
Każdy znajdzie tam coś dla siebie, na stronie są ciuchy męski, jak i damskie. 
Modne koszule, oryginalne spodnie oraz kobiece sukienki ;)
Strona jest przejrzysta i o łatwym układzie, co na pewno ułatwi wam zakupy. 
Zawiera dokładne informacje co do wysyłki i zwrotów towaru.
Ja jestem zachwycona niektórymi rzeczami  i biżuterią ;) Koniecznie przejrzyjcie ich ofertę :)
Mają oni ogromny wybór sukni na wszelkie okazje, przedstawię wam kilka ciekawych propozycji ;)

Sukienka na 1 ramię: link
Biała sukienka z kokardę: link
Długa suknia na 1 ramię: link

44 komentarze:

  1. O matko.
    Ale cudowne! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę czas to spróbuję. :)

      Usuń
    2. Jeżeli będziesz miała pytania pisz śmiało na blogu lub na fanpage na facebooku, chętnie pomogę :)

      Usuń
    3. A czym to w ogóle robisz? Wykałaczkom czy czymś w tym stylu? :)

      Usuń
    4. Wykałaczkom, szpileczką lub igłą ;) Zależy co mam pod ręką :)

      Usuń
  2. bardzo fajny sposób muszę sama sprawdzić:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się prezentują. Jak ty to robisz, że za każdym razem uzyskujesz taki świetny efekt <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie, za kazdym razem mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te lakiery z bell są super! Bardzo stylowy manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. szare matowe paznokcie - super efekt :D

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ten blog (: chcesz wygrać nagłówek ? zapraszam ; http://beyourself-megg.blogspot.com/2013/05/konkurs-wygraj-nagowek.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują <3.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne paznokcie! ^^ co do efoxcity - dostałam od nich propozycję współpracy, ale czytałam, że się nie opłaca podejmować z nimi współpracy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pazurki śliczne i jakie sukienki! miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne szarości na paznokciach!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne paznokcie <3 ale wolę je w kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, zdobienie jest świetnym też pomysłem na skromne urozmaicenie jednego, dwóch paznokci ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam Madzia ślicznego szarego i znaleźć nie moge :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kadiczku jeżeli chcesz jasny szary to polecam Bell air flow numer 702 lub 703 :)

      Usuń
  15. śliczne pazurki kochana ;)
    zapraszam do mnie na super konkurs oasap!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, congratulations on your blog!
    If you can visit this blog:
    http://morgannascimento.blogspot.com.br/
    Thank you for your attention

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten lakier szary z Bell:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av uren hud
    Botox Stavanger

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się ta szarość :) fajnie ozdobiłaś !!

    OdpowiedzUsuń
  20. wow,rewelacyjne połączenie, bardzo trafne!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie zrobiłaś pazurki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bardzo lubię takie stonowane kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne te sukienki! Pazurki jak zawsze ładnie zrobione, już brakuje mi komplementów dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne delikatne. ;P Ja jeszcze nie kupowałam ciuchów przez internet. Boję się, że mi przyśla coś dziwnego. ;P Ale chyba będzie trzeba zacząć bo jest dużo fajnych rzeczy na necie.

    OdpowiedzUsuń
  25. nawet krótkie paznokcie mogą być śliczne :)
    znam ten sklep

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...