Piasek ;)

Słońce, plaża no i wiadomo... piasek!
Szał na lakiery piaskowe nadal trwa, ja nie lubię kupować produktów zaraz jak wejdą na rynek.
Zawsze odczekuje pewien czas, aż więcej firm zaproponuje inne kolory i formy ;)
Tak też zrobiłam w tym przypadku, dlatego dopiero teraz pojawia się u mnie piasek ;)

Golden Rose Holiday nr. 55
Buteleczka: Nie zwracam zbytniej uwagi na jej kształt, jest całkiem wygodna.
Kolor: Jestem fanką wszelkich odcieni niebieskiego, więc ja jestem zachwycona ;)
Krycie: Uzyskujemy po 2 warstwach.
Konsystencja: Idealna, nie jest zbyt gęsta, ale też nie na tyle rzadka alby zalewać skórki ;)
Nakłdanie: Lakier jest bardzo prosty w nakładaniu, ze względu na konsystencję raczej niemożliwe zrobienie smug.
Wysychanie: Bradoz szybko.
Zmywanie: Tutaj nie jest zbyt łatwko, aczykolwiek zmywa się o wiele lepiej niż lakiery brokatowe.
Cena i miejsce zakupu: 12,90zł, stoisko Golden Rose

Moja opinia: Lakier jest idelany, tymbardziej dla osób, które nie mają zbyt dużo czasu na malowanie, nie trzeba się przy nim zbyt przykałdać, szybko wysycha, a efekt jest na prawdę bardzo ciekawy :)
Ogólna ocena: 5,5/6






W sztucznym świetle :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)

53 komentarze:

  1. Idealny kolor! :D Muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj, kupuj, naprawdę się opłaca, jest cudowny! :)

      Usuń
    2. cudo nad cudami, kocham to wykończenie :)

      Usuń
  2. Piękny efekt o.O Naprawdę, jestem zachwycona. Zwłaszcza, że szybko wysycha, co jest u mnie bardzo pożądane :) No i piękny kolor, choć nie przepadam za niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentuje. Ja jeszcze swojego pisku nie mam, ale może w najbliższym czasie zainwestuje.
    co do twojego pytania o Gniezno, to wszystko jest kwestią dogadania się z rodzicami i wyproszenia kolejnej wycieczki :D
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten piasek zdecydowanie wato zainwestować :) To zagadaj z rodzicami ;)

      Usuń
  4. Jest idealny!muszę go kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie, muszę takie sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam uzyskać podobny efekt szykując się na swoją studniówkę, tylko że sama działałam brokatem... skończyło się tym, że pomalowałam paznokcie zwykłym lakierem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co męczyć, wystarczy jeden lakier i gotowe :)

      Usuń
  7. Cudowny kolor, ale właśnie tego zmywania się najgorzej obawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor lakieru ;) Ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. hola guapa tienes un look precioso. Te keda fenomenal me gusta muchisimo tu blog si kieres podemos seguirnos mutuamente besos. http://dolvirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądają;)
    Ostatnio słyszałam, że można otrzymać taki efekt malując bezbarwnym lakierem i posypać zwykłym brokatem, jednak jeszcze tego nie próbowałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można ;) Ale jest z tym więcej pracy i trudniej się zmywa ;)

      Usuń
  11. Wiedziałam, że jest jakiś minus:P
    Ile taki lakier kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten kosztował 12,50 na stoisku Golden Rose ;)

      Usuń
    2. Akurat takiego sklepu u mnie nie ma;( Ale poszukam w innych sklepach, na pewno coś się znajdzie. Dzięki za informację;)

      Usuń
    3. W zwykłych sklepach kosmetycznych i drogeriach też często są lakiery Golden Rose ;)

      Usuń
    4. Ok, dzięki! Jak takiego nie znajdę, to znajdę inny;) Na pewno jest wiele podobnych

      Usuń
  12. Bardzo ładnie się prezentuje :) Nie posiadam jeszcze żadnego może czas najwyższy to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny jest ten lakier muszę go sobie kupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, fajne porady. zapraszam do siebie :))
    http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie geialne! Jak patrze teraz na moje paznokcie, to mi się płakać chce;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Your nail shape screams perfection. Love the glitters!

    Kisses,
    Bex

    OdpowiedzUsuń
  17. pazurki wyglądają genialnie:) mani idealny na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt bardzo fajny :) chociaż pewnie przy zmywaniu trzeba trochę się namęczyć :P

    OdpowiedzUsuń
  19. o dziwo mi się pdooba bardzo:D

    OdpowiedzUsuń
  20. jest mega świetny!! ;)) chyba muszę o nim pomyśleć;)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny jest ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely nails!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  23. osobiście uwielbiam efekt jaki daje ten piasek :) jest taki przymrożony <33

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...