Wakacyjne Super Mario ;D

No i nareszcie mamy czas wolny! 
Chociaż w tym roku nie czuję tak klimatu wakacje, to wiem, że będzie cudowanie ;D
Pogoda u mnie się naprawia po kilku deszczowych dniach ;)
Jest kilka planów na wakacje, zobaczymy co uda się zrealizować ;)

Chciałam do końca tygodnia dobić do 100 lajków na facebooku,
a dzięki kilku kochanym osóbką w 1 dzień liczba ta podskoczyła z 95 do 135! Dziękuję <3

Paznokcie już w zdecydowanie letnim klimacie :)
Tak to jest jak się ma kolegę Mariusza ;D Takie na specialne życzenie ;D
Co o tym sądzicie? :D





Polu Lakierowniczkę na facebooku: KLIK! :)

51 komentarzy:

  1. paznokcie są naprawdę piękne i mega pracochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mani ;) Super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuuuuuu, ale fajne paznokietki :D Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszly swietnie;)bardzo klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ale super! szkoda, że ja nie potrafię zrobić takich wzorków na swoich paznokciach:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na paznokcie ! :D
    Inne posty z innymi paznokciami również przcudowne !
    /Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paznokcie, efekt wyszedł Ci doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mało praktyczne, ale na wakacje idealne, uśmiech pojawia się na twarzy. Ciekawy pomysł na "ulepszenie" literek tymi grzybkami itd.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się napracowałaś! :) piękne pazurki, fajne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, super! Takie komiksowe cudeńka :D Kolejny raz mnie zadziwiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, mi na paznokciach nawet kropka nie wyjdzie! Masz talent i cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja lubię tutaj wpadać, że też Ci się pomysły nie kończą!;D

    OdpowiedzUsuń
  13. pracy w to na pewno dużo włożyłaś, podoba mi się, ale sama u siebie bym nie chciała, raczej stawiam na czerwienie itp:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba dużo czasu nad nimi spędziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite te paznokcie. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne są ! :)
    Mega, bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. HHaaahaha... świetne <3.
    Ładnie ci wyszło <3.
    Gratuluję ci lajków, ja też nie czuje jeszcze tych wakacji...

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny pomysl, szacunek dla Ciebie, ze chcialo Ci sie takie robic, musialy byc bardzo czasochlonne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. What this is so much fun! reminds me of my childhood!

    Kisses,
    Bex

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie fajniuśkie, idealnie na wakacje ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. dokładnie, takie najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pozytywne paznokcie, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojeju jakie fajne paznokcie ;D takie wesołe .. na pewno patrzac na nie masz usmiech na twarzy ;D zazdroszczę talentu ;)
    obserwuję,loveandvanillascent.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tworzysz cuda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow wow, jestem pod wrażeniem ! :) świetny pomysł, hehe :) trochę zabawny, ale masz głowę do tego :) oby tak dalej Ci szło :) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo czegoś takiego jeszcze nie widziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie liczba ta ładnie podskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. haha takich to jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale musiałaś pracy w to włożyć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dawno mnie tu nie było :P świetne paznokcie! masz talent;) ja jutro będę malować, to może jakiś motyw zaczerpnę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...