Czerwony piasek ;)

Dzisiaj zaczynamy przedstawianie moich nowości, na pierwszy rzut idzie piasek Pierre Rene nr.2
Czerwień jest kolorem klasycznym, ale czasami warto ją w jakiś sposób odnowić.
Piasek podkreśla pełnie koloru i sprawia, że czerwień nie jest aż tak prosta ;)

Pierre Rene nr. 2
Buteleczka: Zdecydowanie kształt inny od wszystkich, całkiem wygodny. ;)
Kolor: Nasycony drobinkami wpadającymi w złoto.
Krycie: Uzyskujemy po 2 warstwach.
Konsystencja: Przy 2 malowaniu jest już trochę gęsta. Ja zdecydowanie wolę rzadsze, ale piaski raczej są dość gęste ;)
Nakłdanie: Lakier jest bardzo prosty w nakładaniu, ze względu na konsystencję raczej niemożliwe zrobienie smug.
Wysychanie: Szybko.
Zmywanie: Tutaj nie jest zbyt łatwko, ale zmywa się o wiele lepiej niż lakiery brokatowe.
Cena i miejsce zakupu: 9,99zł, miejscowa drogeria.

Moja opinia: Lakier jest dość ciekawy, na pewno wart waszej uwagi,
aczkolwiek piaski z Golden Rose bardziej przypadły mi do gustu ;)

30 komentarzy:

  1. fantastyczny lakier, marzę o takim piasku, w moim rossmanie powiedzieli że nie mają. kocham czerwień

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutki lakier, pewnie się super mieni w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt cudowny!!!:D a jak jest z jego zmywaniem? pewnie coś podobnego jak ze zmywaniem lakierów z brokatem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przeczytać notatkę, wszystko pisze o zmywaniu ;)

      Usuń
    2. Przepraszam nie doczytałam albo mi gdzieś umknęło. Teraz już wszystko wiem :)

      Usuń
  4. piękny kolor, na stopach piasek ciekawie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne są te lakiery :) no a czerwień klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięęękny! jeszcze z piaskami z Pierre Rene się nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny jest! zapraszam do mnie na konkurs http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na paznokciach u rąk podoba mi się o wiele bardziej :) Świetny, żywy kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie niestety nie zachwyca :/ może przez to że ma robić efekt piaskowy, ktory jakoś mi się na paznokciach nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow genialny jest ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ładny, nigdy takiego nie miałam (jeszcze) :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! So yummy looking...I really love the shape of your nails!!!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam lakier piaskowy tylko, że różowy ;)

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post, your blog is truly amazing! It's the last chance to join my summer give away party, I really hope you will join <3 Love, Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wygląda na pazurkach u stóp.
    Pozdrawiam, nika88 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...