Folia ;)

Są wakacje, więc jak co roku sięgam po nowe wyzwania.
Do foli nigdy nie byłam przekonana, zawsze wolę sama coś zmalować ;)
No ale jak już taką w domku mam, to trzeba spróbować ;)
Z racji, że mam jej mały kawałek, kiedyś dostałam od pana w sklepie, 
to postanowiłam nie nalepiać jej na całe paznokcie, tylko w końcu zrobić coś geometrycznego, efekt?
Lepiej oceńcie sami ;)

Jeżeli chodzi o samą folię, to nie została moją faworytką.
Mimo, że fajnie się błyszczy i na pewno jest to coś innego,
to naklejanie wcale nie jest łatwe, efekt szału nie robi i przy pierwszym myciu włosów zaczyna się odklejać ;/

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)








Jakie jest wasze zdanie na temat foli?
Co sądzicie o efektach? :)

30 komentarzy:

  1. powiem Ci, że wygląda to ciekawie, i tak się super mienią te pazurki, choć chyba nakleiłabym ją na całość paznokcia jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, wygląda kosmicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kolor folii, jednakże to chyba nie mój styl ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się mieni, chyba spoko by wyglądała naklejona tak jak francuski, tylko pewnie nie jest to najłatwiejsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są efekty końcowe ;)
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie podobają mi się te skrawki na paznokciach.. bez urazy oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny i oryginalny pomysł;) Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy efekt, przyznam, że pierwszy raz widzę folię na paznokciach i zainteresowała mnie ;)

    Kochana, ja wiem, że Twoje propozycje są na prawdziwych paznokciach, u mnie niestety rzadko coś trzyma się dłużej niż 3 dni, dlatego chętnie widziałabym Twoje pomysły u siebie na dłużej ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt naprawdę świetny aczkolwiek nie wiem czy zdecydowałabym się zrobić takie pazurki sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają ciekawie, w sumie oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyszło!!
    i mój kolor w dodatku!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalny pomysł, pierwszy raz takie coś widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe, jednak nie do końca do mnie przemawia..
    wole raczej twoje malunki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!
    Mistrzowsko <3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello, blog hopping and found your beautiful blog.

    Nice post.

    Please visit mine too and feel free to add comments.

    Thanks
    Rajiv
    www.magnificentdewdrops.blogspot.com
    www.magicalpresent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygladalaby na calym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pomysł super!!!
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze czegoś takiego nie próbowałam - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trzeba przyznać, że miałaś dobry pomysł, ale wolę Twoje namalowane wzorki

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne pazurki ! Powiem Ci, że mi się to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawie wygląda, ale zdobienie chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda świetnie, abstrakcyjnie :) Szkoda ze ja nie umiem sobie poradzić z folią :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...