Miętowo :)

Dzisiaj nowy post z kolejną recenzją :)
Lakier MIOY już od pewnego czasu mnie kusił, a że w końcu nadarzyła się okazja to z chęcią sobie taki kupiłam. :)
Zdobienie delikatne, nie spodziewałam się, że piaskowe lakiery tak doskonale spradzą sie przy zdobieniach!


MIYO NR. 43
Buteleczka: Wygodna, nie zabiera dużo miejsca
Kolor: Delikatny, pastelowy, jak się dobrze przypatrzę widać delikatniutki drobinki :)
Krycie: Uzyskujemy po 2 warstwach.
Konsystencja: Bardzo przyjemna, nie zbyt gęsta, więc fajnie się dostosowuje do płytki.
Nakłdanie: Bardzo łatwe, nie zostawia smug.
Wysychanie: Szybko.
Zmywanie: Bardzo łatwe, nie zostaje w kącikach i nie farbuje pazurków :)
Cena i miejsce zakupu: 4,99 zł, miejscowa drogeria.

Moja opinia: Lakier MIOY skradł moje serce i na pewno nie jedna buteleczka jeszcze znajdzie się w mojej kolekcji :) Lakiery miał pachnieć miętą, ale niestety tego nie mogę ocenić, byłam chora i kompletnie nic nie czułam :D Polecam! :)
Ogólna ocena: 6/6




Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)



Jak wam się podoba? 
Lubicie posty łączące zdobienie i recenzje, czy wolicie same zdobienia? :)


34 komentarze:

  1. Uwielbiam MIYO :)
    Urocze zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio kupiłam 5 lakierów MIYO i teraz żałuję, że nie skusiłam się jeszcze na ten miętowy- jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze to ta mięta ma piękny odcień, a po drugie te serduszka - cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor i pomysłowo je ozdobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny kolor, no i te ozdóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknieeee ;) dziewczęco bardzo ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ten kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne paznokietki! lubię miętowy kolorek! :D :**

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja! :)) cudowny kolor i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest cudowny a zdobienie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię recenzje i zdobienie, bo widzę jak lakier w akcji się zachowa, a także czy nie sprawił problemów dla uzyskania takich efektów. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek:) nie miałam jeszcze tych lakierów.. czas to zmienić chyba:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Post świetny :)
    Kolor boski, szukam takiego, ale nie mogę znaleźć :(

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje pomysły na manicure zawsze mnie zachwycają!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor lakieru jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Recenzje i zdobienie! :) pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolorek i świetny wzór. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oj oj, to jest PERFEKCYJNE!

    OdpowiedzUsuń
  19. urocze <3 Motywujesz mnie do działania! Aż mi wstyd, że ja ciągle monochromatycznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie wyszło i oryginalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. O! jak ślicznie. Miętowy to mój ulubiony kolor lakierów ostatnio <3.

    OdpowiedzUsuń
  22. nawet bez serduszek sam kolor jest obłędny ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne! i recenzje jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale słodziutko, mnie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...