Pomarańczowo :)

Jak dobrze mieć wolne, mimo że ciągle ma się jakąś pracę, to chociaż trochę można się wyspać :D
Mam nadzieję, że będę teraz miała więcej czasu, aby tutaj zaglądać ;)
Dzisiaj paznokcie mojej mamy, która też poczuła lato i sama chętnie wybrała żywy kolorek ;)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)


W najbliższym czasie planuję złożyć większe zamówienie. Nowości na rynku w dziedzinie paznokciowej ciągle przybywa, 
czas wypróbować lakiery termiczne, aksamity, czy naklejki wodne i wiele innych ;)
Macie mi do polecenia jakieś firmy lub produkty? 
A może macie ochotę na recenzję jakiegość konkretnego lakieru czy preparatu ?:)






31 komentarzy:

  1. I love the scratch effect! Good job!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. super. :) bardzo ladny odcień.... lakierów termicznych, ani naklejek nie posiadam, więc nie doradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny odcień pomarańczowego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo klasycznie, ale i tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I pewnie nowości będzie przybywać, bo robi się szał na to. Przedtem jak długo długo nic nie wychodziło innowacyjnego, to tak pojawiły się pękacze, maty, holografy, termiczne, piaski, teraz te ptasie piórka. Ale za to jest ciekawie na pazurkach. :) Ja dziś biorę się za pierwszy piasek w moim życiu, z Pierre Rene.

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, teraz jest dużo innowacji w paznokciach, ale mnie to bardzo cieszy :)

      Usuń
  7. bardzo ładny delikatny pomarańcz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przekonuje mnie ten kolor, na stópkach szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam czasy kiedy codziennie nosiłam taki wzorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ci to wyszło <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wygląda to na paznokciach u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no proszę, nawet u stóp takie kombinacje robisz:D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te paznokcie, masz talent świetnie ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam dzisiaj niemal identyczny lakier na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna ta biala ozdóbka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny efekt :)
    u mnie konkurs, a do wybrania bon o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepie "alefarcik", zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam twoje paznokcie :D
    jesteś taka pomysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam pomarańcz na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  20. ale to zdobienie przykuwa wzrok :) śliczne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...