Czerwony + niebieski :)

Zawsze lubiłam łączyć te dwa kolory, oczywiście zależy w jakich odcieniach ;)
Z racji tego, że sam piasek to dla mnie już trochę za mało, a w mej kolekcji są AŻ dwa tego typu lakiery, postanowiłam je połączyć.
Przyznam, że trochę się bałam tego mixu, kolory znacznie od siebie odbiegają, a ich drobinki mienią się na zupełnie inne kolory. Z pozoru wcale do siebie nie pasowały, jednak kiedyś trzeba zaryzykować.
Spróbowałam i z efektów byłam bardzo zadowolona! :)
A wam jak się podoba? :)



Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)



27 komentarzy:

  1. jakie te paaznokcie są słodziutkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt końcowy!

    W wolnej chwili zapraszam na konkurs:
    http://alanja.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  3. te dwa kolory bardzo fajnie ze sobą wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, ja ten niebieski również mam teraz na palcach u nóg ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak na marginesie zapytam, czy polecasz może jakiś biały lakier, dobry, w miarę cenowo i żeby krył już wystarczająco za drugą warstwą? :) Bo nigdzie nie mogę znaleźć dobrego, a pomyślałam, że Ty możesz mieć biały lakier, który mogłabyś polecić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z znalezieniem idealnego białego nie jest łatwo, sama jeszcze go nie znalazłam. Aktualnie mam z Simple Beuty, przy 2 warstwach pokryje, ale szukam czegoś lepszego. Może spróbuj Golden Rose Graffiti? Na rynku jest sporo białych, jednak większość z nich ma słabe krycie. O ile dobrze pamiętam Ados też w miarę dobrze kryje. Jeżeli odnajdę idealny biały to na pewno dam znać :)

      Usuń
  6. jakie słodkie kolorki:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ahahahahhhaah i to jest tutorial dla mnie :D takie sobie umiem wykonać :D bo te inne z rysowaniem to tylko podzwiwiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kadik, na pewno poradziłabyś sobie z większością zdobień, zdolna jesteś! :)

      Usuń
  8. Pięknie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodko to wygląda! ;)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa kompozycja!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...