Minionki :)

Takie małe słodkie Minionki z troszkę zdziwionymi minkami!
Nie mogłam sie powstrzymać, żeby ich nie zmalować :D
Idealnym żółtym stał sie Miss Sporty nr. 453 ;)


Miss Sporty nr. 453

Buteleczka: Okrągła, o pojemności 7 ml.
Kolor: Idelany żółty, nie jest zbyt jaskrawy ;)
Krycie: Po 2 grubszych warstwach.
Konsystencja: Jak dla mnie trochę zbyt gęsta.
Nakłdanie: Przez  gęstą konsystencję trochę trudny w nakładaniu, robi delikatne smugi.
Wysychanie: Wysycha trochę za wolno.
Zmywanie: Bez żadnych problemów, bardzo łatwe ;)
Cena i miejsce zakupu: 5,49zł, Rossman

Moja opinia: Lakier ten nie jest idelany jeżeli chce się go używać jako podkład, ja uwielbiam ten żółty do wzorków, bo ma do tego idelany kolorek i przez swoją konsystencję dobry jest do robienie drobnych wzorków :)
Ogólna ocena: 4/6

Chcesz więcej? Zajrzyj na mojego facebooku: KLIK! :)




41 komentarzy:

  1. Hahahahaha! Po prostu smieszniackie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne paznokcie, jesteś kreatywna, :) podoba mi sie taki motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszły, ja nie miałam bym cierpliwości do zrobienia tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe ale fajne ;D pocieszne są

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie paznokcie, to zawsze jakieś urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, jakie uroczę !
    Uwielbiam lakiery z miss sporty, mam ich całą masę. No ale niestety minusem jest to, że po jakimś czasie gęstnieją bardzo, albo robi się 'kluska'. Trzymałam nowe trochę w lodówce i zimno trochę pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 3 lakiery takie same, tyle że inne kolory. są fajne, ale mało trwałe niestety, szybko się ukruszają :(
    a co do wzorku, śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. umarlam, megaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

    OdpowiedzUsuń
  9. :o mistrz pędzla z Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodziaki <3. Ślicznie ci wyszły :>.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, zazdroszczę cierpliwości:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne paznokcie! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne!:) uwielbiam pędzelek w miss sporty!:)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha! Definitely trendy! So cute!!!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pozytywne te pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysl niesamowity !!!
    Zapraszam do mnie na konkurs!!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie :). Jakie lakiery polecasz jako trwałe?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...