Naklejki wodne ;)

Nareszcie! Długo trwało, aż zdecydowałam się w końcu wypróbować naklejki wodne! 
Bałam się, że mi nie wyjdzie i tylko zmarnuje takie ładne naklejki!
Moje obawy jednak były zbędne, nie sądziłam że pójdzie tak łatwo! ;)

Z efektu jestem bardzo zadowolona! Ciekawe zdobienie w łatwy sposób!
A co najważniejsze trzyma się jak zwykły lakier! 
Postanowiłam trochę urozmaicić je piaskiem na jednym paznokciu :)
Jestem zachwycona i na pewno kupię ich więcej jeżeli będę miała okazję! :)

Chcesz być na bierząco? Polub mnie na facebooku: KLIK! :)






Jak wam się podoba? :)


54 komentarze:

  1. aj smiechowe :) gdzie je kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je na allegro: http://allegro.pl/shop.php/Show?string=naklejki+wodne&search_scope=shopItems-26915800 :)

      Usuń
  2. świetne naklejki :)

    a piasek jakiej firmy? ciekawy ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Golden Rose Holiday nr. 55, mój ulubiony! :)

      Usuń
  3. cudowny efekt :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te naklejki! coś innego.. i w takim połączeniu bardzo mi się wszystko podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne naklejki, sama bardzo lubię ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetny efekt!
    Jeśli mogę zapytać to gdzie je kupiłaś? :)
    Nie słyszałam jeszcze o wodnych naklejkach ;/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kupiłam je na allegro: http://allegro.pl/shop.php/Show?string=naklejki+wodne&search_scope=shopItems-26915800 :)

      Usuń
  7. ale fantastyczne naklejki! też takie chcę! :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te naklejki.. :) jak mi tylko urosną paznokcie (co szybko raczej nie nastąpi ;p) chyba spróbuję.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie stworki, ja jeszcze nie miałam okazji korzystać z lakierowych naklejek :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jakie śliczne, aż nie mogę się napatrzeć *O*
    Też chcę takie *-*
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te Twoje pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne te naklejki, takie zabawne ;D fajny efekt ;) i jeszcze wielki plus że to takie proste i szybkie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne - przeslodkie pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają przesłodko :) Myślałam, że ciężko się przykleja takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie genialne te naklejki! chciałam je kupic ale mi się włacza, ze kopiowanie zabronione i nie moge skopiowac linku do nich :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj link do naklejek: http://allegro.pl/naklejki-wodne-na-paznokcie-ble-568-i3435818692.html

      Usuń
  18. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale na pewno będę wpadać wcześniej ;)
    Jeśli chciałabyś również odwiedzić mojego bloga to zapraszam na www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się , że tag Ci sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny kociak! Wyglądają jak namalowane :P

    OdpowiedzUsuń
  21. super słodkie- wyszły wspaniale
    super:*
    pozdrawiam ♥Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne, nawet ciekawe zdjęcia,wszystko odpowiednio dobrze dobrane :)
    kupie je sobie tez ^^
    ps. Spodobało mi sie tu u cb ;) Będe wpadać częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jestes dla mnie isnpiracja, musze zaczac brac z ciebie przyklad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pazurki!
    Pozdrawiam- Anna
    Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool nails <3

    Don´t forget to enter the GIVEAWAY on:

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne naklejki, również przymierzam się do zakupu chociaż nieco inne wzorki sobie wybrałam :) Teraz, kiedy piszesz, że to wychodzi jestem przekonana :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż trzeba będzie spróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...