Odrobina ochłodzenia ;)

Dzisiaj trochę ochłodzimy temperaturę. Kolejna nowość, która mnie kojarzy się z zimą i śniegiem ;D
Lakier Lemax zakupiony na allegro: LINK! 
Postanowiłam go troszkę ożywić i ocieplić ognistym kolorkiem ;)
Jak wam się podoba? :)



Lemax

Buteleczka: Prostokątna, 8ml.
Kolor: Zawiera masę czarnych drobinek
Krycie: Po 2 warstwach.
Konsystencja: Dość rzadka, ale nie spływa na skórki (właśnie taką lubię najbardziej)
Nakłdanie: Wygodny pędzelek, bez zarzutów ;)
Wysychanie: Tak jak większość lakierów, nie za szybko, nie za wolno.
Zmywanie: Jak się trochę przyłożyć, to ładnie schodzi ;D
Cena i miejsce zakupu: 2,30zł, allegro- link w notatce wyżej

Moja opinia: Jak na tą cenę lakier mnie zaszokował, bardzo dobrze trzyma się na paznokciach i jestem z niego zadowolona. Niejeden o wiele droższy lakier nie ma z nim szans. Nie mam do niego żadnych obiekcji i mogę śmiało polecić :)
Ogólna ocena: 6/6





Zapraszam na lakierowego facebooku: KLIK! :)

51 komentarzy:

  1. Świetnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne paznokcie, lakier jest super, jeszcze nigdzie takiego nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie to wygląda, ten lakier na prawdę ciekawy:) mają inne kolorki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest dostępny w kolorze białym i różowym, oba mają czarne drobinki :)

      Usuń
    2. są jeszcze żółte i chyba błękitne;)

      Usuń
    3. No proszę, to nie wiedziałam ;) Tam gdzie ja zamawiałam wtedy nie bylo, a szkoda bo błękitny to bym chętnie przygarnęła :)

      Usuń
    4. jak kupowałam z 1 też były tyloko te 2:) tamte sa w innych buteleczkach, aletez z takimi drobinkami;) błękitny jest o ile dobrze widziałam i taki róż chyba mocniejszy jeszcze od tych w prostokątnych butelkach

      Usuń
    5. To dzięki za informacje, przy następnym zamówieniu na pewno skuszę się na ten niebieski! :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny lakier, ciekawie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetnie wygląda! podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest, tyle osób o nim pisze, muszę też go sobie kupić :)
    A z czerwonym dodatkiem też ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny ten lakier biały :)) wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię lubię;) widziałam go u Weroniki i wpadł mi mega w oko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym go widziała w sklepie to zapewne nie skusiłabym się na niego, ale widzę, że jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda cudownie :D na pewno go zakupię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. super pazurki takie piaskowe http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, śliczne te różyczki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. te wzorki! czasochłonna robota, czyż nie? ;)

    obserwuję i zapraszam, jak Ci się spodoba, to mile widziany rewanżyk :)

    *Annffashion*
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle, to tylko różyczki ;) Po takim czasie malowania, to dla mnie już nic specjalnego, robiło się o wiele więcej trudniejszych wzorów :)

      Usuń
  14. Ciekawy lakier - na ochłodę rzeczywiście idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem, co napisać, bo za każdym razem gdy coś wstawiasz, to jest to naprawdę super. masz do tego głowę. pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają twoje wizje!!! Niby nic a jednak COS !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, ślicznie ci wyszło. Normalnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak! Takie pazurki są orzeźwiające! :)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to tylko wchodzę na te urodowe blogi i popadam w kompleksy widząc te piękne i długie paznokcie.. :D Sama żałuję, że nie mogę wgl zapuścić własnych, bo ciągle się łamią..
    Z mojej strony sub. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyszło przepięknie! ;) jeju *_*

    pozdrawiam, Sky
    http://www.skyanalila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba! pazurki wyglądają prześlicznie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...