Takie pomazane :)

Jak każdy wie, nadchodzi szkoła :D
Mnie ta myśl co najmniej przeraża, dlatego chociaż kolorami uparcie trzymam się lata!
Nie zwracam uwagi na to, że o 21 jest już ciemno, że słońce tak nie grzeje, a bez sweterka nie ma co się ruszać z domku.
Swoje myśli jednak skupiam tylko na tym co zrobić, żeby dobrze wykorzystać te ostatnie dni!
Tymczasem zapraszam na zdobienie, recenzję i facebooka :)


Softer nr. 10

Buteleczka: Okrągła, jak dla mnie wygodna ;)
Kolor: Z delikatnymi drobinkami, które odbijają światło.
Krycie: Bardzo dobrze, wystarczy nawet jedna warstwa, jednak ja wolę nałożyć dwie bardzo cienkie.
Konsystencja: Idealna, jest dość rzadki ale nie spływa na skórki.
Nakłdanie: Bez problemu, ma średniej wielkości pędzelek.
Wysychanie: Szybko.
Zmywanie: Bardzo łatwe.
Cena i miejsce zakupu: Uzyskany z wymianki ;)

Moja opinia: Lakier jest wart polecenia. Bardzo długo utrzymuje się na paznokciach i z czystym sercem mogę dać mu najwyższą notę:)
Ogólna ocena: 6/6





Facebooku: KLIK! :)



42 komentarze:

  1. świetny lakier, mam kilka z tej firmy i też jestem zadowolona :)
    bardzo ciekawe zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten kolorek, a pazurki pomysłowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jak malujesz paznokcie! są po prostu znakomite <3

    OdpowiedzUsuń
  5. takie pomazane ale bardzo ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne fajne pazurki ! Zazdroszczę, bo ja często po prostu nie mam cierpliwości do swoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wzór ;))

    Zapraszam na konkurs,
    http://peerfectlly.blogspot.com/2013/08/konkursgiveaway.html :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Piękny wzorek!
    Wydaje się być banalny, ale pewnie zajął Ci mnóstwo czasu i porwał tyyyyle nerwów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz piękne pazurki, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lłooo, znów jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł:)
    nie ma co się przejmować końcem wakacji

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie się to zdobienie prezentuje :) śliczny kolorek bazowy !

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeju, jaki piękny! jeżeli miałabym próbować softer to właśnie ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne, fajne są takie nieregularne wzorki. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. masz ogromna fantazję!!!!!!!!!!!!! ja bym nie wpadła na tak wiele pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję ;) spodnie to dzieło mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaprosiłam Cię do zabawy Liebster blog. Zajrzyj do mnie :) Ciekawe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zebym ja tak umiala "mazac" - super wygladaja i chyba cos podobne zrobie sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolor... Ciekawie wygląda to "mazanie" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiscie mi sie bardziej podobaja takie zwykłe :D :) ale te też bardzo ładne :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ale świetnie wyszły :-) zdecydowanie muszę kiedyś spróbować takie zrobić, you have just inspired me :-D dołączam się do obserwatorów, bo widzę, że warto, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądają fantastycznie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. te wakacje zdecydowanie za szybko się skonczyly...
    ładny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te maziaje:) śliczny kolorek bazowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...