Termicznie ;)

Kolejnym lakierem uzyskanym z wymianki jest Miss Match.
Lakier ,,magiczny", jak go nazwały moje kuzynki ;)
Niezłą zabawę miałyśmy chodząc od zimnej wody na ciepłe słoneczko i obserwując zmiany kolorów :)
Co o nim sądzicie? :)


Miss Match nr. 281
Buteleczka: Malutka i wyglądająca jak kredka ;D
Kolor: Zmieniający się pod wpływem temperatury.
Krycie: Po 3 warstwach.
Konsystencja: Rzadka.
Nakłdanie: Niestety bardzo łatwo o bąbelki powietrza pod lakierem.
Wysychanie: Szybko, ale przez długi czas pozostaje elastyczny.
Zmywanie: Bardzo łatwe.
Cena i miejsce zakupu: Wymianka z jedną z bloggerek.

Moja opinia: Lakier ma świetny efekt zmiany kolorów, bardzo się z nim polubiłam, aczkolwiek ma okropny zapach i malowałam nim z zatkanym nosem, inaczej nie dało rady. Na pewno ciekawe i łatwe ozdobienie paznokci.
Ogólna ocena: 4/6





Kilka efektów w ciągu dnia:




45 komentarzy:

  1. piękny kolor lakieru i bardzo ładne zadbane dłonie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ekstra, nie mam jeszcze takiego lakieru, super jest jak kameleon

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt..:) tylko jak jest jasny, to widać końcówki.. szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! zebym jeszcze potrafiła tak sobie pomalowac paznokcie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie pomalowane są na gładko, lakier sam się cieniuje ;)

      Usuń
  5. ale masz zadbane dłonie ;) lakier bardzo ladny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o takich lakierach jeszcze xD

    OdpowiedzUsuń
  7. a;e genialny! gdzie można taki kupić, kurcze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na allegro są, albo na http://www.allepaznokcie.pl/ :)

      Usuń
  8. ciekawy efekt ;] chociaz jakoś ta wersja kolorystyczna nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne! w sam raz na upalne lato:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak u Ciebie z elastycznością lakieru? Długo był jeszcze elastyczny??

    Od 2 dni mam siwy przechodzący w czarny i owszem wysycha szybko, nawet 3 warstwy ale pozostaje jeszcze długo elastyczny i plastyczny...

    Zapach bez dwóch zdań do d***y :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, lakier jest bardzo podatny na formowanie. Mój był taki elastyczny przez dobre 2 dni, później zastygł ;) Zapach jest tragiczny, przy świeczce i otwartym oknem malowałam i jeszcze z zatkanym nosem :D

      Usuń
  11. Kiedy mogę się do Ciebie umówić na takie pazurki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedy tylko chcesz, zapraszam serdecznie :)

      Usuń
  12. cudowne kolorki ma - świetne cieniowanka wychodzą :) uwielbiam takie lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie wyglądają! :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i ja się w końcu skuszę na tego typu lakier, bo do tej pory przechodziłam obok nich obojętnie. Szkoda że ma mocny zapach\, nie lubię takich ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest największym minusem, strasznie śmierdzi ....

      Usuń
  15. oo, ciekawie to wygląda ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the ombre effect =]


    Yellow Blog
    In need of a blog design makeover? I can help you!
    http://yellowblog.storenvy.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o wizualną stronę...dla mnie bomba!!;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, I love it:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kuszą mnie te lakiery, oh kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I LOOOOVE it! The color combo is perfect!!!

    Kisses,
    Bex

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...