Zamki ;)

No właśnie... Miały być zamki, ale podczas malowania jakoś tak wyszło, że jest co jest :D
Ciocia zawsze przyjedzie i mów: ,,Maluj co chcesz".
Wtedy rodzi się problem, co namalować, żeby się spodobało, jakie kolory żeby pasowały do cioci.
Zawsze najlepszym rozwiązaniem jest czerwień lub jakiś stonowany kolor, ale ile można!
Więc tym razem delikatnym krokiem weszłam w odcienie zieleni!
I jak się podobało? Ciocia była zadowolona, a to dla mnie najważniejsze! :)

Facebooku Lakierowniczki: KLIK! :)

P.S. Może ciężko w to uwierzyć, ale odwiedziliście mojego bloga już 22 222 razy! Dziękuję <3





40 komentarzy:

  1. Ale świetne te paznokcie ! Chciałabym umieć robić takie cuda na moich paznokciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, ale nie wiem czy nie zmieniłabym kolorystyki, bo w tym wydaniu nie do końca wiadomo, że to zamek błyskawiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dawno tutaj nie zaglądałam! Jednak Twoje małe arcydzieła na paznokciach nadal są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie takie zameczki wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ciekawy wzór i taki delikatny :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są idealne!jakbyś użyła "kopiuj","wklej" :)!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fakt, może ekspresów do końca nie przypominają, ale efekt końcowy jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczny wzorek :)

    Trochę przypomina mi owoc kiwi :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jak zawsze! I tak, wygląda to jak zamki, nie marudź :P

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe no na zamki to mi nie wygląda, ale i tak fajnie wyszło, pomysłowo ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł i super wykonanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love it <3

    Don´t forget to enter my GIVEAWAY (last day) on:

    www.the-goldensoul.blogspot.com

    XOXO,
    Inês

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zestawienie kolorów, bardzo spokojne i stonowane a czerń dopełniła całość :) Nie mniej wydają się być takie lekko smutnawe te kolorki :)

    Ale mimo to zdobienie samo w sobie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiem dla czego ale jak dla mnie paznokcie kojarzą się z kiwi ;) bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie mało podobne do zamków, zwłaszcza jak na Ciebie!:D Ale podoba mi się ta tonacja kolorystyczna i "wzór", a że cioci się podoba to najważniejsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale czadowe zdobienie ;) Lubię takie wariacje na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe te paznokcie, jak na pewno kolorki na plus

    Zapraszam do mnie na nowy wpis ;)www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jaką Ty masz precyzję w dłoniach, podziwiam! Świetne zamki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm ciekawy wzorek, ale ja chyba stawaiałabym na jakąs klasykę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że jesteś maniciurzystką swojej cioci :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna notka, bardzo podoba mi sie jak piszesz :)
    Moze wzajemna obserwacja? :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też muszę Cię odwiedzić bo robisz to fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmmm. A ja tu widzę baloniki ;p
    Ale tak czy siak - są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. o, a tego nie widziałam wczesniej, bardzo ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...