Delikatnie ;)

Ostatnio był post ,,na wesoło", to dziś czas na coś poważniejszego i prostszego :)
Tego typu wzorki były jednymi z moich pierwszych i chyba nigdy nie znudzą się mi i moim klientką ;)
Kolorystyka również neutralna, pasuje do wszystkiego :)
Jak wam się podoba? :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)



A tak z innej beczki, to pytanie głównie dla studentek. Nie mogę wybrać kierunku na studia, jakoś mi to ciężko idzie, myślałam o logistyce albo gospodarce przestrzennej. Może któraś z was jest na którymś z tych kierunków i zechce mi powiedzieć o co w tym chodzi i co po tym? :) 
Proszę baaardzo o wasze opinie :)





35 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemne! :)
    Mysle, ze wpasuja sie w niejeden jesienny look.
    xoxo
    Gosia
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, delikatny wzorek! :)
    chyba zaproponuję coś takiego mojej mamie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie to wygląda, muszę sama zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie i klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem przyjemne te pazurki, takie delikatne ;)
    kolorystyka osobiście nie w moim guście (wolę jaśniejsze lakiery), ale zdobienie bardzo ładne :)
    co do kierunków studiów to musisz poczytać trochę w necie najlepiej, wybierz to, w czym się będziesz lepiej czuła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo poważny wzorek, mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. great post! you've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other on GFC and bloglovin'?
    let know on my blog :)
    Cecilia
    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, idealny na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja takie subtelne bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, tak delikatnie ale jakoś tło nie jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Najbardziej podoba mi się połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle bardzo ciekawie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne paznokcie, fajnie się komponują ze wzorkiem :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Delikatnie i z "zgaszonym"kolorkiem-fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wolę Twoje bardziej fantazyjne "dzieła sztuki" ale te są równie miłym dla oka "przerywnikiem" :D Jeśli chodzi o studia to się nie przejmuj - ja studiowałam prawo (zgodnie z planem od 10 roku życia) i rzuciłam po pierwszym tygodniu... Zawsze można zmienić preferencje!

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Może delikatnie ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...