Na tapetę czerń! :)

Czarny.... właściwie kolor to czy nie kolor?
Często  spotykam się z sytuacją, że ktoś mówi ubierz się w coś kolorowego, a nie ciągle biały i czarny.
Jakby nie patrząc czarny i biały to też kolory, więc jest kolorowo.
No ale nie na ten temat miałam pisać, tylko o zdobieniu!
Będzie ,,kolorowo", bo czarno-czerwono ;)
Połączenie częste i myślę, że dość lubiane przez nas, co o tym sądzicie?
Kolejny raz doskonale spisał się piasek w połączeniu z czarnym Golden Rose ;) Jak wam się podoba? :)


Golden Rose nr. 35
Buteleczka: Szczupła i prostokątna. 
Kolor: Głęboka czerń.
Krycie: Jedna warstwa wystarcza, jednak ja stawiam na 2 cieniutkie :)
Konsystencja: Idealna.
Nakłdanie: Bez problemów, bardzo wygodny pędzelek.
Wysychanie: Szybko.
Zmywanie: Jak na czarny idzie łatwo.
Cena i miejsce zakupu: ok. 7 zł, miejscowa drogeria.

Moja opinia: Szukałam fajnej czerni i znalazłam, może nie jest idealna, ale na pewno wpisuje się na listę lakierów które kupię ponownie ;) 
Ogólna ocena: 5/6





Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)



34 komentarze:

  1. Fajne pazurki :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. czarny lakier to podstawa,uzywam na co dzien ;) fajnie wymyslilas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za czernią na paznokciach ale twoje zdobienie niesamowicie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska ta czerń!!!:) musze sobie taka sprawić!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt :)
    Śliczne pazurki :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdobienie, takie ogniste :P
    mi nieraz też tak mówią, ale ja po prostu lubię beż, karmel, szary, granat, czerń itp, rzadko ubieram się 'kolorowo' :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski, ja w swojej kolekcji nie mam czarnego lakieru ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana rozwijasz się w expres tempie :) Co raz piękniej wszystko ci wychodzi i z co raz to większą precyzją :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio też zachwycam się czernią;)
    jest bardzo elegancka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie! pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten czarny sam w sobie świetnie wygląda :) ale ze zdobieniem też pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jeju jeju jeju jeju!!!!!!!!
    Jakie piękne zdobienie! :)
    lubię połączenie czarnego z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe! ja dziś w takim razie pomaluje sobie paznokcie całe na czarno :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chyba nigdy nie miałam czarnych paznokci ;o

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ogólnie nie lubię samycn\h czarnych, ale z tym wzorkiem wyglądają mega :)
    zapraszam do mnie :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś chodziłam bardzo często w ciemnych paznokciach, teraz obawiam się przebarwień :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Całe czarne podobają mi się baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  18. ach, jakie cuda można robić na pazurach to aż szok!

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie się bardzo podobają czarne paznokcie:) masz bardzo ładny kształt płytki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam czerń!
    zdobienie ciekawe!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  21. Większość lakierów mam z Golden Rose i jestem w miarę zadowolona. A efekt końcowy ze wzorkiem świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...