Nowości! :)

Nowości, nie ma tego dużo w ostatnim czasie. 
Stwierdziłam, że wymaluję część lakierów które mam, zresztą niestety każdy portfel ma dno :D
Kupuj to co potrzebne, ale nie będę pokazywać wam bezbarwnych lakierów czy tych o których już mówiłam. Więc postanowiłam pochwalić się tylko tym, co jest u mnie po raz pierwszy :)
A więc zaczynamy! :)

Zdobienia: KLIK! :)


Golden Rose Rich Color nr. 35 (recenzja w przyszłym poście!)

 Bell Air Flow! I tu jest zagadka! Mam numer: 52, 58, 59, ale nie wiem w jakiej kolejności te numery przyporządkować lakierom, na buteleczkach nie ma nic napisane, a papierki wyrzuciłam...
Te lakiery trafiły do mnie dzięki: Miss dior cherie ;)

P.S. Co prawda nie mam teraz za dużo wolnego czasu,
ale może macie do polecenia jakieś ciekawe blogi o tematyce paznokciowej? :)

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, też mi się bardzo podobają :)

      Usuń
  2. no proszę jakie piękne lakiery z Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no mam takie 3 piękne z Bell, ciekawe dzięki komu! Dziękuję <3 :*

      Usuń
  3. fajne kolorki :) ten pierwszy jest czarny?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ;) takich kolorów tej formy jeszcze nie widziałam! Zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/applause.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie blogi. Jestem maniaczką malowania pazurków!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne lakiery :) fajnie, że każdy jest w zupełnie innej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wszystkie pomijając czerwony:) czarny gr jest genialnym jednowarstwowcem, ostatnio kupiłam 2ga buteleczkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Polubiłam go już od pierwszego malowania :)

      Usuń
  9. czarny <3!

    Pozdrawiam. :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ohoho ale cudowności... cała trójka boska

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tego żółtka z Bell to jak tylko go sprawdzę to podam Ci nr o ile jeszcze się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie możesz podać numer, uzupełnię ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...