Nowości ;)

No i znów post z lakierami, co prawda niedawno taki był, ale sporo się znów tego nazbierało, to pokażę ;)
Nie będę wam tu ględzić, przechodzę do rzeczy :D

Zacznę od lakierów z wymianki z Mają: KLIK! :)
Jakiś czas temu nawiązałyśmy kontakt i postanowiłyśmy, że miło byłoby się wymienić ;)
Dostałam od lakiery z 1 zdjęcia i ten turkusowy z 2 oraz kilka drobiazgów, o których powiem później:)
Dor 6/1, Classics 176, Miss selene 152
Tutaj lakier świecący w ciemności, w najbliższym czasie trochę przybliżę wam jego działanie ;)
Lovely dark shine, i Lovely 402
Up Girls 65, Ados 502
Up Grils 2, CR Cairuo 5, Up Girls 1
Koronkowe naklejki, prezent od cioci ;)
To tyle, które podobają wam się najbardziej?
Chinkom z przedostatniego zdjęcia nie mogłam się powstrzymać, cudowne buteleczki ;)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)

30 komentarzy:

  1. śliczne lakierki :) ciekawe są te główkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne lakiery, jestem bardzo ciekawa tego świecącego w ciemności kilka razy się nad nim zastanawiałam czy go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ciekawi ten lakier świecący w ciemności, bo zastanawiałam się nad nim, jak ostatnio kupowałam lakiery :D poza tym chętnie zobaczyłabym te naklejki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniałości, najlepsze te z główkami!! super
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam kochana,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne buteleczki :)

    zapraszam do siebie:)
    www.agnes-show.blogspot.com

    moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zaciekawił ten świecący w ciemności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie chodziło o zeszyt, no ale dzięki :D ładne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości. Jestem ciekawa krycia białego lakieru od Ados :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biały z Adosa już wypróbowałam, szału nie robi, 3 warstwy i dopiero kryje ;/ Nie pozostaje nic innego jak dalej szukać idealnej bieli ;)

      Usuń
  9. same opakowanie zachwyca:D
    zapraszam do mnie:D
    rozaliafashion.blogspot.com
    nowy post:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne te z główkami :-)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog, jestes bardzo kratywna, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś przykeiłam sobie takie naklejki, dają swietne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie fajne lakiery z tymi główkami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lakier świecący w ciemności? muszę taki kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie widziałam tych lakierów z główkami (Up Girls) :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier z lovely jest cudowny, póki co mam dwa, ale mimo,że są tańsze to niekiedy trzymają się dłużej od drogich lakierów!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te koronkowe naklejki wyglądają fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam słabość do wszystkich odcieni niebieskich łącznie z turkusem:)
    piękne naklejki!:)

    New Post

    OdpowiedzUsuń
  19. sporo tych nowości, śliczne lakierki :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ale masz śliczne paznokietki!<3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...