Pomarańczowo ;)

Taak! To zdecydowanie jeden z lepszych kolorów jesieni! 
Dlaczego tak sądzę? Bo ożywia te wszystkie pochmurne dni! 
Rozumiem kolej rzeczy, po lecie przychodzi jesień i zima.
Ale nie mogę pogodzić się z tym, że ciepłe dni zastępuje deszcz (już chłodny wiatr przeżyję jakoś).
Jak mam wstać tak wcześnie rano i słyszę krople uderzające o parapet i okna mam ochotę tylko przewrócić się na drugi bok, dla mnie deszcz to pora idealna na spanie, a nie chodzenie!
No ale wszystko trzeba przyjąć na klatę i z uśmiechem iść dalej, na pewno żywe pazurki chociaż troszkę pomogą mi w tym działaniu! :)

Co sądzicie o tym kolorku i zdobieniu? Lubicie pomarańcz jesienią? :)





Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)



31 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się taka pomarańcz :) <3

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorek, zdradzisz sekret jak go zrobilas ? Lubie pomarancz i to nie tylko jesienią.... mam tak samo, ze w taką pogode bym tylko spala :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek jest prosty do wykonania, wystarczy namalować paski i rozciągnąć je czymś ostrym np. wykałaczką ;)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie robiłam takiego zdobienia ;)
    Lubię je, ale nie umiem sobie zrobić ładnych kresek na prawej ręce :D

    Urzekło mnie Twoje połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie kolor dobry na jesienną depresję ;) Taki kolorowy.Zatrzymałaś lato na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie, fajny wzorek. również lubię pomarańczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny efekt!!bardzo lubię pomarańcz właśnie o tej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne !!
    Dlaczego ja nie mam takich zdolności :(

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuper zdobienie fajny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaaaaaaaa! Świetny efekt! :)
    Super to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jak zawsze perfekcyjny manicure!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wzór <3

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow, swietna gama kolorów i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej, wyjątkowo ładnie Ci wyszły :-) takie motyle odciski, piękne! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam dzisiaj pomarańczowe pazurki, ale pomalowane lakierem termicznym - fajna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ileż ja mogę słodzić te Twoje paznokcie. Uwielbiam Cię tak po prostu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...