Smerfiki ;)

Byłam z chłopakiem na ,,Smerfach 2" w kinie i świetnie się bawiłam! Uwielbiam chodzić do kina na bajki!
A gdy zobaczyłam ten prezent od niego nie mogłam się powstrzymać, żeby tego nie zmalować! :D
Widać doskonale, że laczki też są świetną inspiracją :D
Jak wam się podoba taki mani? Lubicie bajki? W wersji domowej czy kinowej? :)

Chętnych zapraszam na facebooku: KLIK! :)







P.S. Chciałam też powiedzieć, że bardzo mi miło gdy czytelnicy mojego bloga piszą do mnie prywatne wiadomości z zapytania lub z chęcią poznania się ;)
Cieszę się z każdej takiej osoby, nie bójcie się pisać ;)

55 komentarzy:

  1. Zajefajnie Ci to wyszło!!!

    Uwielbiam smerfy jak i kolor niebieski!!

    Na prawdę Smerfy na pazurkach wyszły Ci idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaaakie Smerfy :D
    Cieszę się, że je dodałaś :D
    Ja na wakacjach byłam na 'Uniwersytecie potwornym' i uśmiałam się do łez. Uwielbiam bajki i wcale się tego nie wstydzę, o! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super Tobie to wyszlo ; d rewelacja ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, na smerfy to czekałam w każdy piątek. A teraz ani śladu po Wieczorynce na tvp 1. I jak w tym kraju mają się rodzić dzieci, kiedy wieczorynki nie ma?
    No paznokcie by mi pasowały, lubię takie bajkowe motywy, zresztą już chyba Wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smerfetka jest taka pyzata :D ale bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona Twoimi paznokciami !! Są rewelacyjne <3 podziwiam Twoją cierpliwość ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt,jestem pod wrażeniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne papucie a mani świetnie odwzorowuje smerfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent i to ogromny !!! Jestem pod wrażeniem :)

    Zapraszam do mnie

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaale super! Ja też takie chce!! :)) Obserwujemy i pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Smerfy to jedna z moich ulubionych bajek :D Ładnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. smerfosoo :D kochana , ale Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czadowo wyszło! Świetne te kapcie jak i mani, cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne! Ale masz talent ;) Ja lubię oglądać bajki wszędzie :D Smerfów nie widziałam, ale za to cały dzień chodzi za mną piosenka z smerfnych hitów :D

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko, jestes genialna :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to zrobiłaś!;)
    A paputki są urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Mega, są prawie identyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku! jestem pod MEGA wrażeniem!
    Rewelacyjnie wyszły ci te paznokcie;)

    Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow jestem pod wrażeniem precyzji :)

    www.mulberries-cherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ci to wyszło:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/09/hothouse.html

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko! te paznokcie to cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW ! :) Świetne :) Ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz bardzo duży talent *.*
    Fajne kapciee *.*
    Obserwujemy ? :) Czekam na odpowiedź.;))
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jejka ! jakie super paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny efekt <3 kocham bajki:)


    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! Nie wiem jak Ty to robisz :))

    OdpowiedzUsuń
  28. i kapcie genialne i paznokcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie słodkie!:) Masz talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG!!! Perfect! This art will definitely perfect for my smurfette jacket!!

    Kisses,
    Bex
    Personal Style Blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...