Fioletowe blaski ;)

Ale w ostatnim czasie ładnie świeci u mnie słonko, a powietrze jest takie rześkie! 
Co prawda sporo ostatnio nauki, ale jakoś nie psuje mi to dobrego humoru ;)
Mojej mamie pazurki pomalowałam na fioletowo, a co! 
Wzorek sam jakoś tak wyszedł. Zaczęłam od jednej kreski i dalej już samo poszło ;)
Co o tym sądzicie? :)

Więcej zdobień Lakierowniczki: KLIK! :)


P.S. Zbliża się zima, czas wybrać jakieś ciekawe buty ;)
Jeżeli lubicie zainwestować w porządne, markowe buty, to zapraszam was na stronę gdzie są one w niższych cenach: 

BotKi: KLIK! :)


+Za zapisanie się do newslattera dostajecie kupon na 20 zł! :)

30 komentarzy:

  1. super! a moze jakiś wzorek bys zrobiła z polaczenia moich 2 ulubionych kolorów turkus i zielony żywy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Przy chwili czasu chętnie spróbuję połączyć te dwa kolorki ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie! Nie wiem jak Ci tak równo wyszło :P mnie się chyba bardziej ręce trzęsą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. niby nic zaskakującego, a jednak urocze ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ci wyszło ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps. Dodałam Cię do linków na głownej stronie mojej witryny:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne są:D tylko jakos nie przepadam za fioletem ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html
    obserwuje ;)
    ps. klikniesz w napis voguec? w poście?
    dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wzorek, szkoda, że pazurki nie są dłuższe, byłby jeszcze lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek, ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, prosto i efektownie zarazem ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...