Fioletowo-biało ;)

Dzisiaj zupełnie inny, nietypowy post ;)
Zapewne wiele z was gdy robi sobie wzorki sięga po czarny lakier, znacznie rzadziej sięgamy po biały.
Dlaczego? Może powodem nie jest to, że czarny lepiej pasuje, tylko nasze przyzwyczajenie?
Postanowiłam zrobić post, w który pokaże wam w ciekawym świetle biały kolor na wzorki ;)
Myślę, że wśród tej 10 znajdziecie coś dla siebie ;)

A więc zaczynamy, na podkład wzięłam lakier, który po prostu lubię- sino-koperkowy róż ;D

 Następnie nałożyłam na niego delikatnie błyszczący lakier, przy czym zrobiłam to w ten sposób: na pędzelek nabieramy malutko lakieru i ocieramy o brzeg buteleczki, tak że pędzelek jest prawie czysty i robimy poziome pasy na paznokciu ;) Efekt:

Teraz przechodzimy do zdobień, a właściwie najpierw efekt końcowy:
Będzie tak

i tak :D


Glitter to rozwiązanie dla osób nie lubiących kombinować
Paseczki, proste a efektowne ;)

Zakochana para, dla cierpliwych ;)


Serduszko, dla lubiących kropki ;)

Takie jakby etno ;)

Róże dla romantyków ;)

Kreski 

Drzewko, dla lubiących naturę ;)

Kroooopeczki ;)

Pękający ;)
A to nie wiem jak zrobiłam :D Samo się mi pokazało :D
No to by było na tyle, trochę się tego nazbierało ;D
Jak wam się podoba tego typu post?
Które zdobienie wam wpadło w oko?
Spróbujecie jakieś wykonać? Jeżeli tak koniecznie pochwalcie się efektami ;)
Pamiętajcie, że możecie się ze mną kontaktować przez: Madzia95940@poczta.onet.pl

24 komentarze:

  1. A mi najbardziej przypadły do gustu z glitterem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym sino-koperkowym rozu (:D) bialy wyglada zdecydowanie lepiej niz wygladalby czarny. Bardziej rzuca sie w oczy, tak mysle:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wspaniały marmurek Ci wyszedł z tych poziomych pasów z glitterem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja bardziej lubię właśnie białe zdobienia (tak na przekór wszystkim ;))
    jak dla mnie to rządzą kropeczki i glitter ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się wszystko z powyższego ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochana para najbardziej mi się podoba ;) super pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne pomysly na wzory :) w ogole kolor stanowiacy baze jest piekny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje ślicznie, świetne efekty! Najbardziej mi się podoba z delikatnie błyszczącym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaa ta zakochana para jest sweet :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tez chce:D
    zapraszam do mnie na konkurs
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja jak zawsze zresztą ! rozpieszczasz wzorkami i pomysłami ! =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochana para to majstersztyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pazurki !

    i świetny blog :) - obserwuję !
    zapraszam również do siebie , pozdrawiam :)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ajnie to wyglada!
    masz Kochana zdolnosci, taką parę zakochanych zrobić <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie - genialne wzorki ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochana para jest mega, ale nie zdołam zrobić ;O

    OdpowiedzUsuń
  17. piekny kolorek a co do zdobienia to świetnie ci wyszlo

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny odcień różu!! A Ty skąd jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  19. motyw genialny amm fiola na punkcie pazurkow drazni mnie tylko ze ten na kciuku ma taki ksztalt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...