Kolorowo ;)

Nie będziemy popadać w jesienną depresję! Czas się obudzić i zacząć działać! :)
Też macie tak, że gdy przychodzi chłodniejszy czas to najchętniej zakopałybyście się z gorącą czekoladą w pierzynie? 
No właśnie, czas coś z tym zrobić ;D Nie mówię, że nie, bo czasem trzeba poleniuchować.
Ale mi się to zdarza za często, dlatego postanowiłam się zmotywować ;)
Zawsze kolorowe paznokcie jakoś mnie pobudzały, dlatego te są idealne na takie dni.
Jak wam się to podoba? :)

Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)


32 komentarze:

  1. Fajnie wyszło :) Mi za cholerę nie chce taki ładny gradient wyjść, ale będę trenowała pilnie i mam nadzieję, że w końcu wyjdzie jak powinno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jak to mówią, trening czyni mistrza! :)Powodzenia i czekam na efekty :)

      Usuń
  2. A ja nie o paznokciach! Jaki cudny nagłówek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne :D lato jesienią :) Zapraszam Cię też na rozdanie 15 wosków + kominka ;D wystarczy dodać komentarz konkursowy http://lllilian.blogspot.com/2013/10/rozdanie-woskow-yankee-candle-15-woskow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak to zrobiłaś, bo mega fajny efekt! :)
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Może gdy będę miała trochę wolnego czasu zabiorę się za tutoriale :)

      Usuń
  5. super, że nie poddajesz się ponuremu nastrojowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piękne :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tez teraz sobie robie pazurki :D
    ladnie to wyszlo!
    rozaliafashion.blogspot.com - moge prosić o kliknięcie w baner SHEINSIDE :)?
    dzieki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. oo świetne są :) bardzo pozytywne i przypominające lato !: D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podoba się bardzo- fajnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne paznokcie! rozweselają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, kolorowe pazurki to jest to :) Fajny gradient :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne! Idealna dawka koloru na rozjaśnienie szarych jesiennych dni! <3 Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć nie lubię wielu kolorów na paznokciach, te wyjątkowo bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie ;) tylko ja bym zamieniła niebieski na czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne! aż sama spróbuję wreszcie coś takiego na swoich paznokciach zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachwycające paznokcie :) Lubię intensywne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cieniowane paznokcie są super, ale może nie dodałabym tego niebieskiego byłby by bardziej delikatne choć i tak ładnie to wygląda :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...