Niebiesko :)

Dzisiaj zdobienie proste, ale z wykorzystaniem pewnych ozdób, które was zaciekawiły :)
Po pierwsze zabawiłam się tasiemką, nie wiedziałam że to jest takie łatwe!
Mam na nią już kilka pomysłów i na pewno jeszcze nie raz się z tym spotkacie na moim blogu! :)

Kolejny element to lakier z drobinkami, pamiętacie lakiery z ostatniego posta z główkami? :)
Tak, to właśnie te białe kropeczki! Coś czuję, że idealnie się nadadzą jako śnieg na ,,zimowe" zdobienia! :)

Użyłam też białego lakieru z Adosa, niestety jest to kolejny lakier, który potrzebuje 3 warstw i smuży.
Nadal poszukuję idealnej bieli, jakieś propozycje? :)




Lakierowniczka na facebooku: KLIK! :)


42 komentarze:

  1. Super zdobienie! I ta tasiemka bardzo mi się podoba i ten biały top, wygląda jak śnieg:D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jakie śliczne! bransoletka też ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG!!! This is amazing! I SUUUUUPPPPPPEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRR LOVE it,

    Kisses,
    Bex

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne ! ja chce takie same <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do roboty, albo wpadaj do mnie, to Ci takie zmaluję! :D

      Usuń
  5. Przepiękne jest to zdobienie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! naprawdę się rozwijasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czadowe! to jest tasiemka? i że niby łatwe? a w życiu.. wygląda to naprawde na wyższą szkołę jazdy..
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tasiemka i na prawdę jest bardzo łatwa w użyciu! :)

      Usuń
  8. świetne :) wersja niebieska w białe kropki zdecydowanie bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudo! male dziela sztuki :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne! Chcę tasiemki! Rozglądam się od jakiegoś czasu w sklepach z kosmetykami, ale nigdzie ich nie ma i chyba skorzystam z allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam ją z ciekawości i jestem zadowolona z tego wyboru ;) Też swoją kupiłam na allegro ;)

      Usuń
  11. Ten glitter na tym granatowym wygląda cudnie!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te zdobienia. Szczególnie tasiemka. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jestem po wrażeniem talentu i precyzji <3

    OdpowiedzUsuń
  14. znow idealnie jesteś serio świetna Madziu ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. wow. rewelacyjny efekt. ja kompletnie nie potrafie sobie ladnie pomalowac paznokci ,/

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, bardzo fajne połączenie! I super współgrają z bransoletką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te z plamkami - kojarzą mi się z niebem - są obłędne!!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. super wzorek! jak będzie Kochana niedaleko Puław to zapraszam na kawe i poproszę taki wzorek :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, kiedyś na pewno wpadnę! :)
      Ale zapraszam również do siebie, moje małe Witkowo i mój domowy ,,salonik" paznokciowy czekają i zapraszają! :)

      Usuń
  19. cudo! uwielbiam jak ty to robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. łał, jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  21. zdobienie jest rewelką ! Bardzo mi się podoBA :)
    pozdrawiam,Monika

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNE! :) Te bardzo, bardzo mi się podobają!
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem w szoku. Piękne paznokcie :) A pomyśleć, że mi nie wychodzi pomalowanie na 1 kolor :D
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wykonujesz zdobienia na paznokciach;) masz ogromny talent;)

    zostaję u Ciebie na dłużej;)
    Pozdrawiam Cię;):*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wyszło! Chcę paski i taki śniegowy lakier! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...