Ombre :)

Cześć kochani ;)
Wam też tak szybko mija każdy dzień?
Nie wiem gdzie uciekł mi ten tydzień, nawet nie mam pomalowanych paznokci, co mi się zdarza bardzo rzadko. No ale jakoś trzeba przetrwać ten czas ;)
Powoli zaczynam się przestawiać na fakt, że w tym roku szkolnym piszę maturę,
mimo to nic nie robię w tym kierunku i nie mogę się za to zabrać ;/

Co do paznokci kolory wiosenne, ale to wszystko ze względu na pogodę :)
U was też jest tak ładnie i słonecznie? :)

Lakierowniczka na facebooku: Klik! :)


39 komentarzy:

  1. Śliczna ombra :) takie żywe letnie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. a tu Cię zaskoczę, takie ombre kiedyś robiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pogoda śliczna! :D ja takie ombree miałam na majówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zestawienie kolorów. Lubię takie żywe barwy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie jeszcze letnie te pazurki ale to dobrze, trzeba ciepło zachować jak najdłużej. Dziękuje za odwiedziny. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, ja muszę do grudnia napisać pracę dyplomową, a też jeszcze nie ruszyłam :D
    super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to widzę moja droga, że się bierzesz za tą pracę jak ja za maturę ;D

      Usuń
  7. ślicznie wyszly:D
    zapraszam nowy post:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/sklep-bluebell-imc.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ombre mam na włosach, o :)
    Matura - ciężko się do niej zmobilizować, a niestety czas leci szybko...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajj jak ja lubię takie pazurki ;)) Bardzo fajnie i letnio wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie ombre wlasnie z tymi kolorami ja do swojego dodalam jeszcze niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze chciałam mieć na pazurkach =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie jest i u nas ładnie i słonecznie! A Twoje pazurki jeszcze dodatkowo upiększają tą cudowną aurę <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo zawsze zależy od tego, czy paznokcie są zadbane i w ogóle, ale masz talent do ich malowania!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ombre na paznokciach mega mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolory super, ale to przejście jakoś średnio mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. taak, jest pięknie i wiosennie <3 oby się długo utrzymało.

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze musisz odwalać tak dobrą robotę ? :D mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie kolorystycznie ;)
    a co do matury i braku czasu... oj mam tak samo. nie wiadomo kiedy uciekaja mi godziny, dni, tyogdnie. a do matury wmawiam sobie ze jeszcze tyyyyyle czasu. a potem sie bede uczyc tydzien przed :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne :) Nie przepadam za żółtym, ale tutaj mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Lato!!:)
    chyba jeden z najpozytywniejszych zestawow kolorystycznych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wygląda:)
    U mnie też jest ciepło i słonecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello dear,
    Lovely creations. Do you want to follow each other? Just let me know...

    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kolorów, też kiedyś coś podobnego robiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy na środkowym palcu jest kurzajka ??? o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to tylko przecięcie :)
      Może się tylko tak wydawać ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...