W brązie :)

Kolejny mani w stylu wodospadu, jednak w innej kolorystce ;)
Mnie co prawda do gustu bardziej przypadła wersja turkusowa: KLIK! ale moja ciocia woli odcienie brązu.
Tego typu zdobienie mogę zdecydowanie pochwalić za trwałość, ciocia nosiła je ponad tydzień! :)
Co wy o tym sądzicie? Które kolory wolicie? :)

P.S. Wiecie, że to już ponad 200 mój post?
Ponad 200 różnych zdobień, a to dopiero początek, nie wiedziałam że tyle pomysłów siedzi w mojej głowie!

Więcej zdobień na facebooku: KLIK!:)


24 komentarze:

  1. Śliczne :)

    xxvodkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, jesienne i takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny efekt ;) ostatnio zrobiłam sobie takie w turkusie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszło!
    ciocia musiała być bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. takie proste a takie ładne! masz super pomysły. ja mam ostatnio problemy z kreatywnością ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie, ostatnioo myślałam nawet żeby sobie takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bo dziewczyny lubią brąz!:)) idz uparcie do celu, a na pewno osiągniesz swój cel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale łądnie, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda ten efekt na paznokciach, można fajnie kolory łączyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...