Firmoo ;)

O paznokciach pisać nie będę, bo mówią same za siebie ;)
Pozwolę sobie natomiast wspomnieć trochę o sklepie http://www.firmoo.com/
W sklepie tym znajdziecie okulary korekcyjne jak i przeciwsłoneczne ;)
Storna też daje możliwość przetestowania okularów, dając pierwszą parę gratis: LINK!

Postanowiłam, że wybiorę okulary przeciwsłoneczne. Postawiłam na model: KLIK;)
Nie sądziłam, że okulary mogą być tak dobrze wykonane.
Przeważnie sięgałam po takie z targu, które łamały się po krótkim czasie, te wydają się o wiele mocniejsze. Dokładniejszą opinię będę mogła jednak dać po dłuższym noszeniu :)

Dodatkowo otrzymałam 2 etui twarde i miękkie ;)
I co mnie najbardziej zaskoczyło- breloczek ;D Pierwszy raz widziałam taki mały, dwustronny śrubokręcik do przykręcania tych malutkich śrubek ;D Dla osób często gubiących- polecam :D
Oraz dostałam prezent dla was, ale o nim na końcu postu :)


Dodatkowo Laura z Firmoo dała mi dla was kod na 30$ ;)
Możecie go wykorzystać w przeciągu 2 tygodniu ;)
Kod: MADZIBLOGS4
Link do okularów: http://www.firmoo.com/classic-series.html

30 komentarzy:

  1. Ciekawe paznokcie.:) Widać troszkę nieperfekconalności ale ja bym sama zrobiła o wiele gorzej.:) Bardzo ładne.:) Okularów aktualnie nie potrzebuję, bo mam perfekcyjny wzrok - jak na razie!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary są przeciwsłoneczne, nie korekcyjne ;) A jeżeli chodzi o niedokładności koloru czarnego, to były one celowe, chyba że chodzi o inne elementy ;) Nikt nie jest doskonały :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! I bardzo podobają mi się kolory zarówno okularów jak i paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze paznokcie i super okulary :)

    anioli.blogspot.com | zapraszam, nowa notka!
    xoxo Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdobienie i te okularki ;) tez właśnie się zastanawiam nad wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahhahaha ale to wymyśliłaś, genialne :D hah

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne :) ja też wybrałam przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne paznokcie *_*
    wiele razy te firme widzialam na blogach, moze kiedys sie zdecyduje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. pomysł miałaś na serio genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite paznokcie :O Masz ogromny talent! I jak tematycznie do posta :D Genialny blog kochana <3 Obserwujemy? Ja już :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paznokcie! :) Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite *.* mi czasem jest ciężko pomalować je równo :(
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :) http://red-hairedfashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne okulary :) świetne wybrałaś! :)
    a pazurki- achhh! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)
    Miło się to czyta :)
    Na pewno nie raz tu zajrzę :)
    Cudowne paznokcie :)
    Ja tak niestety nie umiem :)
    Blog jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że Firmoo jest mega zadowolone z Twojego wpisu i pazurków! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne oprawki! I okulary na paznokciach cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka Ty jestes pomysłowa!!! podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. i paznokietki i okulary super fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne:D

    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/sober-style.html

    OdpowiedzUsuń
  19. i nawet paznokcie do posta dopasowała! geniusz :D piękne okulary i oczywiście pazurki :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...