Kociaki ;D

Zdarzyło wam się kiedyś, że zupełnie nieznany facet podchodzi do was i mówi wam coś miłego?
Mnie właśnie wczoraj po raz drugi spotkało coś takiego.
Co prawda pierwsze to rozglądam się gdzie jest ukryta kamera albo czy to na pewno było do mnie.
Gdy już dotrze do mnie ta informacje uśmiecham się i pędzę dalej.
Czasem taką zwykłą codzienność można w tak prosty sposób rozweselić ;D
Zdarzają się wam takie historie? :D


Takie mam dzisiaj wymyślne dla was ;)
Podoba wam się wersja czerwonego frenchu, z kotkami?
Moje kuzynki były zachwycone :D

58 komentarzy:

  1. ślicznie wyszły, uwielbiam koty, wieć taki motyw na paznokciach bardzo mi odpowiada!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdarzają się:) ale czuje sie wtedy niezręcznie :) kiedyś zaczepił mnie pan w galerii i zapytał czy nie wybrałabym z nim koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    bardzo oryginalnie :) czym robilas te kotki? farbkami czy lakierem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Kotki robiłam zwykłymi lakierami ;)

      Usuń
  4. fajne, mi sie podoba wszystko co z kotami! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już kiedyś widziałam takie kotki i strasznie mi się spodobały :) pięknie się to wszystko ze sobą kompnuje.

    P.S. Nie wiem czy zauważyłaś ale chyba nie, że ja już biorę udział w Twoim rozdaniu :) więc już mnie nie musisz zapraszać na rozdanie w moich postach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kotki są urocze! W życiu nie potrafiłabym zrobić czegoś tak precyzyjnego ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Pochwalił Twoje paznokcie?:)
    Są świetne, tak swoją drogą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kuzynki (bliźniaczki po 4 lata) najpierw się zachwyciły a po 2 minutach siedziały przy stoliku z wielkimi oczami i tekstem że one były grzeczne i też takie chcą ;D

      Usuń
  8. ale czadowo, bardzo mi się podoba to zdobienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały kociak trochę słabo widoczny, ale pomysł fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety mnie żaden przystojniak nie zaczepia na ulicy ;d
    a paznokcie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kotki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Madziulko, mam przyjemnosc nominowac Cie do Versatile Awards na moim blogu. Twoj blog jest inspirujacy i zasluguje na wyroznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej kotki! <3 aa uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne! Powalają mnie zwłaszcza te przytulone kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You are invited to take part in my "International Giveaway sponsored by Born Pretty Store"
    (Prize: A $30 Voucher)

    Visit: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/10/born-pretty-stores-30-voucher-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! dzięki za wiadomość, stronę oczywiście lubię, ale wiem, że czasem się tak dzieje, że osób nie widać :) w moim rozdaniu też tak miałam ;) wysyłam print screena :) http://i44.tinypic.com/142sm1f.jpg

    A pazurki są prześliczne, świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, super :) Przepraszam za kłopot, ale u mnie nie wiem dlaczego się nie wyświetla, a nie staram się wszystko sprawdzić dwa razy :) Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź i powodzenia w rozdaniu :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy ;) fajnie, że sprawdzasz, a nie zaraz eliminujesz ;) dzięki, przyda się!

      Usuń
  17. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wyszedł Ci ten manicure ;)
    Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za odwiedzinki - zapraszam do wspólnej obserwacji bo widzę, że kręcisz się w lakierach :D
    Które rozdanie jest TWOJE? Z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że sama ;) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  21. urocze kociaki! :)
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. A w jakiej drogerii je widziałaś? Bo u mnie tej serii Sally Hansen nie widziałam. A skoro widziałaś ten, to może jest też Sugar Coat, bo nie mogę ich ani u siebie ani w internecie znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Poznaniu w nowej galerii koło dworca ;) Tam jest Rossman i były wszystkie :)

      Usuń
  23. jakie cudowne kotki ♥ jejku, Madziu, ja chyba kiedyś do Ciebie przyjadę, żebyś mi paznokcie zrobiła! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wpadaj kiedy tylko chcesz! Teraz może ciężko znaleźć, ale od przyszłego roku studenckiego wybieram się do Poznania, z całą walizką oczywiście ;D Więc serdecznie zapraszam! <3

      Usuń
  24. o jejku jakie piękne paznokcie !!! ja też chcę takie :)
    Mam do Ciebie prośbę o kliknięcie u mnie w Sheinside ,będę bardzo wdzięczna :)
    Obserwujemy? Ja jestem chętna,daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz talent do takich rzeczy, skoro sama to zrobiłaś. ;) Mnie się tak przydarzyło, ale raczej dla zabawy ktoś tak robił. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne masz tutaj prace ! I podziwiam, że ogarniasz to wszystko sama :o !
    ps. Może jesteś zainteresowana wspólną obserwacją ? Jeśli tak to daj znać w komentarzu u mnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  27. cudeńka, jakiego używasz lakieru bazowego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lakier bazowy to Bell French: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2012/07/2-miesiace-kolekcja-lakierow.html Przedostatnie zdjęcie ;)

      Usuń
  28. Jakie słodkie!:) Masz rewelacyjny talent do malowania paznokci!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne kotki :)
    co powiedział pan? :)
    raz jak miałam (wg. mnie) jedno z najgorszych mani (nie wyszło mi, a czasu na zmywanie nie było >.< ) - jakiś pan podszedł i powiedział, że b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pan na dworcu zachwycał się moją figurą i uśmiechem, nie wiem na ile było w tym prawdy, ale humorek zawsze się trochę poprawił ;) Moja mama sprzedaje w sklepie i tam często właśnie faceci zwracają uwagę na jej paznokcie ;D

      Usuń
  30. Słodkie! Wyglądają zjawiskowo! Mój kot jest również zachwycony :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ♥ this ! so cute ! i will try to make similar ! beautiful !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...