Turkus z zielenią ;)

Może to trochę nietypowe połączenie, ale mnie przypadło do gustu ;)
Pomysł na kolorystykę należy do Invisiblefashion, która poprosiła mnie o zdobienie w tych kolorach ;)
Uwielbiam takie ,,wyzwania" więc bez wachania się zgodziłam.
Jeżeli tylko macie jakieś pomysły śmiało piszcie, chętnie spróbuję ;)
Wzięłam 2 lakiery i pomalowałam bez pomysłu na gładko, tak:

W tym momencie już zaczęło mi się podobać ;D
Zrobiło się tak żywo, kolorowo i jednej chwili wiedziałam już co zmaluję :D
Może mój wzorek jest rodem z przedszkola, ale nawet nie wiecie jak mi było z nim fajnie :D

Zajrzyjcie na mojego funpage: KLIK! :)

38 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zestawienie kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie Ci wyszły :) te kwiatuszki są śliczne
    kolorystyka super :)
    tez takie chcę ;)
    ps. dlaczego miałabym się pogniewać na Ciebie, to mile, ze wspomnialas o mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się spodobało ;)
      Jak takie chcesz to zapraszam, albo możesz sama spróbować, to nic trudnego :*:)

      Usuń
  3. Ale rewelacja! Świetny kolor i niesamowite wykonanie!
    Bardzo podoba mi się Twój profesjonalizm!
    Uwielbiam powracać i czerpać inspiracje :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się komponują te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś niesamowita! świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie :)
    i te kwiatuszki wyszły uroczo :>

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przesadzaj :D sama chciałabym robić 'wzorek z przedszkola'! u mnie to raczej plamy wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodko i kolorowo - jestem na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie ;) prosto i dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pazurki ozdobione kwiatuszkami super!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne :)
    Uwielbiam Twoją wyobraźnię, pomysły i wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wygląda to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jej no jak ty to robisz ja nie mam cierpliwości:D
    u mnie nowy zapraszam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/n-retro-style.html

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, świetne zestawienie kolorów.
    kolorystyka przypomina mi ten samochód ze Scooby-Doo ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, faktycznie jak to auto ze Scooby-doo ;D

      Usuń
  15. fajne! takie energetyczne kolory, super:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne kolorki! i te kwiatuszki <3
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe połączenie kolorów, uwielbiam je w ubraniach, a nie pomyślałam dotąd by wypróbować je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne to połączenie, a ze zdobieniem wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten wzorek jest mega uroczy, na serio. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie !! Co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  21. fadniutkie! powiało jeszcze latem..
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki *-* uwielbiam takie połączenia :)
    Bardzo ładny wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetnie to zmalowałaś! Nic tylko usiąść i podziwiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszło. Bardzo lubię połączenie takich kolorków :D

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawe połączenie kolorów i wykonanie świetne, dokładne :) podobają mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki fajny pomysł i powrót do jesieni zapraszam na odwiedzenie i obserwacje mojego bloga którego prowadzę razem z kuzynką http://kuzynki2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię! ;)
Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...